Dimineața următoare era banala. Soarele rasarise să-i salute pe ninja, dar ninja nu erau dispuși sa întoarcă gestul. Nicio mișcare în mănăstire cu excepția câtorva pași grăbiți. O ușă se deschise incet de tot, dar Kai tot auzi, căci camera în care intrase necunoscutul era a lui Kai. Se mai auzi o ușă, baia, iar apoi liniște. Deschise ochii și se propti în coate. Și aștepta ceva timp pana când oricine ar fi fost înăuntru ii elibera toaleta. Ușa din nou, dar nu aceea, ci ușa camerei. Clipi ca să-și alunge imaginea. Se și ciupi. Nu era un vis. Sunetul tocurilor și claia de par roșcat erau confirmarea absoluta. Skylor il săgeta cu ochii ei verzi, fermecători.
Skylor:Neața, Kai! Știu ca e prea devreme, dar am ceva de discutat cu tine. Înainte de asta îți pot folosi toaleta? Era energica dis de dimineață. Aceasta era femeia de afaceri pe care o adora ca pe o zeița. Purta un costum compus din sacou și pantaloni drepți, cu dunga executata la milimetru. Pantofii negri completau ținuta și combinația de roz pal și verde a cămășii de dedesubt o făceau sa para ca a inflorit. O simțea agitata, ceea ce îl determina sa se întrebe și mai cu interes ce are de discutat.
Kai:Sigur, dar e cineva deja înăuntru. Nici n-avu ea timp sa proceseze informația, că o persoana țâșni din baie.
Nya:Bună, Skylor! Ce te aduce aici asa devreme? Roșcata privi de la unul la altul. Frații Smith puneau oare ceva la cale? Erau amândoi încă în pijamale și era foarte dimineața pentru amândoi. Kai avea vocea puțin răgușita și o simțise rasunand pana în stomac. Parul ii era dezordonat, nu purta tricou și poza ca un Adonis la prima ora a dimineții. Era totuși natural. Il luase prin surprindere și acum nu avea timp sa se prosteasca. Și era seducător. Nya, pe de alta parte, arata răvășita. Fata ii era alba ca varul, se vedeau cearcănele de sub ochi și în jurul ei palpa o energie, neliniștea. Neliniștea Skylor n-o vedea, doar Kai. Sora lui învățase de mica sa se controleze fiindcă nu voia sa-i îngrijoreze pe alții. Avea totuși câteva gesturi care o dădeau de gol. Arătătorul de la mana dreapta zvacnea fără știrea ei, își muta mereu privirea spre dreapta și înapoi când ascundea ceva. Într-o clipa fu în picioare, surprinzându-le pe amândoua.
Kai:Surioara, te simți bine? Pari tulburata. Ramase uimita de cât de ager poate fi. Detaliile puteau trece ușor neobservate dimineața mai ales. Totuși el se ridicase într-o secunda. Timpul de reacție surprinzător de rapid. Kai ii prinse între palme chipul surioarei sale și cauta alte semne ca ceva nu e bine. Se mișcă de pe loc, stimgherita de momentul atât de intim dintre frate și sora.
Nya:Ți se pare doar. Am avut un vis ciudat și imediat ce am deschis ochii, n-am mai avut somn. Nu voiam sa le detanjez pe fete, deci am venit aici. Arunca repede o privire către roșcată și flutura din gene. Ar trebui să vă las singuri. Pa, Skylor! Sari pe lângă el și se strecura pe ușa.
Maestrul focului își întinse bine oasele în vreme ce roșcata revendica toaleta. Petrecea ceva timp acolo, iar el aproape ca fu tentat sa o întrebe dacă e bine. Se abtinu, căci ar fi părut ridicol. Se rezuma la a fixa cu privirea ușa pe care se iese. Nya se comportase ciudat. Nu știa sa minta, cel puțin nu pe el. La fel cum nu-i putuse ascunde primul iubit, nu-i putuse ascunde nici faptul ca ceva nu e la locul lui. În primul rând ea nici când era copil nu se lăsa tulburata de vise. Era spaima multor băieți, deci n-avea de ce se teme. Il avea oricum pe fratele ei. Asta ii fusese mereu suficient pentru o viata normala.
Trecuse un sfert de ora de când Skylor Chen, maestra ambra, fata de care era în limba, ieși de unde se baricadase. Era rândul lui să-și facă rutina de dimineață. Trecuseră unul pe lângă altul și asta ii dadu sentimentul ciudat ca erau un cuplu. Puteau fi asa. Poate ca de asta venise ea arat de devreme, sa ii ofere răspunsul.
Skylor:Cum ți-ai dat seama ca Nya nu e bine? Lăsase intenționat ușa deschisa ca să poată auzi orice i-ar fi spus. Insfaca periuța de dinți cu gândul la răspunsul ce trebuia dat.
CITEȘTI
LEGO NINJAGO - Ninja aerului (Volumul 2 - In râul de secrete)
Fanfiction"-Cine esti tu? Si de ce te inchini? Ridica-te! Sau cel putin ridica-ti privirea. Spuse ninja verde, văzând ca straina nu are reactii chiar normale. -Numele meu e Rebecca, Rebecca Morgan. Sunt maestra aerului. Încântată sa te cunosc, maestre!" In a...