Sebastian
Chvíli zůstal tak.
Zrovna když jsem mu chtěl říct že pokud o tom vážně mluvit nechce tak nemusí, tak se potichu ozval: ,, Dobře, něco ti o sobě řeknu, ale ne všechno. Na něco ještě nejsem připravený." Nevím proč, ale už jen z tohohle se mi hrnuly slzy do očí. Ten jeho utrápený výraz v obličeji a ten tón kterým to řekl mě nutily brečet.
Myslel jsem si že můj předchozí návrh stihnu namítnout teď, ale Karkulka se hned rozmluvil: „Už od narození jsem byl v děcáku. Řekli mi že mě máma nechtěla a já už teď vím proč. Neřeknu ti to, jen že to souvisí s mou kapucí. Už v děcáku jsem byl neoblíbený a dokonce se našli i takový kteří mě šikanovali. Vychovatelky se mě nikdy nezastaly, protože těm jsem se hnusil taky. Jediný, který se mě nebál, byl o pět let mladší kluk Peter. Říkal o mě že jsem roztomilý. Byl můj jediný kamarád. No a pak tu byl ještě doktor Arows. Ten mnou byl úplně udivený. Říkal že nic podobného jako jsem já, ještě neviděl. Že jsem jedinečný a měl bych toho využít. Jemu se to říká dobře, on nemusí žít s tímhle." Při poslední větě ukázal na sebe. Už se mi skutálela první slza po tváři. Vždyť byl malý? Co na něm může být tak hrozného? Vážně se mi z toho chtělo brečet už teď a to ještě nebyl konec.
Matty pokračoval: „Takhle jsem to přežíval až do patnácti. V patnácti mě totiž z děcáku vykopli a všem bylo úplně jedno jak budu žít. Jen Peter brečel. První měsíc jsem se jen tak toulal po městě a snažil se najít nějakou práci, ale nikde mě nechtěli. Potom jsem našel tu osudnou uličku ve které jsem strávil asi tři roky. Mlácen od všelijakých feťáků, bez pořádného jídla a odstrčen ze společnosti. Jednou mě tam našel hlídač z obchodu. To bylo zrovna po tom co mě nějací kluci pořezali..." To snad ne? „Cože?" skočil jsem vyděšeně Mattymu do řeči. Matty jen smutně přikývl a pomalu vyhrnul svůj levý rukáv, kde se na důkaz jeho slov táhla dlouhá jizva. Jak mu někdo něco takového mohl udělat?
Matty stáhl svůj rukáv zas zpátky a zhluboka se nadechl, aby mohl pokračovat. „Našel mě tak s krvavou rukou obmotanou nějakým starým tričkem, které jsem našel v popelnici. Hned mě chtěl odvézt do nemocnice, ale já nechtěl. Donesl tedy lékárničku a ránu mi ošetřil. Od té doby mi občas nosí jídlo. Vysvětlil mi že má čtyři děti a strašně malí byt, proto si mě nemůže vzít domů. Já to chápal a stejně bych to asi odmítnul. On věděl co jsem zač a stejně by mi nabídl tohle.
Když to tak shrnu za celý svůj život jsem poznal jen tři lidi kteří se mě nebáli." Teď už Matty opravdu skončil. A já... Brečel jsem jak malej. Ale i přes slzy jsem se zmohl na malou opravu jeho slov: „Čtyři."
Matty ke mně nechápavě zvedl lesknoucí se oči. „Cože?" zeptal se nechápavě s doprovodem mého posmrkávání. Truhlík, nepochopil.
„Čtyři lidi kteří se tě nebojí. Ještě jsem tu já." Řekl jsem hrdě a „zabodl si" ukazováček do hrudi.
Matty mě nechápavě sledoval. Pak se jen uchechtl a posměšně řekl: „Ale vždyť ty ještě nevíš proč se mě tak lidi bojí. Až to zjistíš, já budu vůbec rád když to přežiju."
„To bych nikdy neudělal." namítnul jsem potichu. Tohle si o mě vážně myslí? Že bych mu něco takového udělal? Ne. Tohle přece ne. Vždyť já nejsem zase tak špatný člověk. Nebo ano?
-----------------------------------------
Pardon, ale já to tady prostě musel utnout. Strašně mě zajímá jak by jste odpověděli na otázky z posledního odstavce.
Minule jsem psal že na vás budu hodný. Ale dnes na vás budu zlý a další kapitolku přidám až tady bude aspoň nějaký komentář. Vím, jsem hajzl.
Tahle kapitola byla krátká, ale mi si to příště vynahradíme, že?
Zatím Ahoj
ČTEŠ
Nejsem Červená Karkulka
RomanceJe tu další gay povídka Setty (Sebastian & Matty) Co když začne chodit ten kdo nemá rád lidi, ale oni jeho ano, s tím kdo lidi rád má, ale všichni se ho bojí? To se dozvíte v mojí knize. Přeji příjemné počtení