Arin'den
Cidden hayatım birkez olsun normal olsa şaşarım cidden.
Erkek
"Arkadaşlar. Okulumuza yeni gelen öğrencilere bakın. Çok zeki olmalılar."Aynı çocuk yanımıza gelip kolunu Chul'un omzuna attı.
Erkek
"Bakın hatta çetenin ineğide bu arkadaş galiba."Kolunu çekip bize bakmaya başladı.
Erkek
"Peki çetenizin sürtüğü kim? Neydi? Kim So Arin mi yoksa?"Adımı duymamla sinirim yerle bir olmuştu.
Kahkahalarla gülen kafeteryayı umursamadan yerimden hızlıca kalktım. O sırada kesilen sessizlikte benim kalkmamın etkisiyle düşen sandalyenin sesi bütün kafeteryada yankılanmıştı.Ben
"Ne diyorsun be sen?"Erkek
"Bence gayet açıktı. Çetenin diyorum sürtüğü sen misin? Noldu gurur mu yapasın geldi?"Kafeteryanın içinde dolaşmaya başladı. Hem dolaşıyor hemde konuşuyordu. Ve bu benim sinirlerimin dahada çok gerilmesine sebep oluyordu
Erkek
"Arkadaşlar gördünüz mü? Küçük sürtüğümüz gurur yapmaya başladı. Ne kadar yazık. Oysaki kendiside biliyor ne kadar pislik biri olduğunu."Kwang
"Bana bak kes sesini yoksa ben keserim."Erkek
"Buda sürtüğümüzün sahibi galiba. İlk sen mi yattın yoksa?"Duyduğum şey bardağı taşıran son damla olmuştu.
Koşar adımlarla çocuğun yanına gitmeye başladım.
Ben
"Bana baksana sen."Dediğim şeyle bana baktığında suratına yumruğu geçirmemle yere yapıştı.
Ben
"Sende okulun o*ospususun heralde. Her b*ktan çıktığına göre. Sen kaç kızı altına aldın? Dur ben tahmin edeyim. Sayamayacağın kadar çok değil mi? Seni uyarıyorum. Eğer bir daha bize bulaşırsan o sadece laflarında kullandığın s*kin artık olmicak."
(Aşırı küfürden dolayı özür dilerim. Ama yazar çok gaza geldi. Kusuruma bakmayın.😅😅)Son dediğim şeyle ben bile saşırırken hiç istifimi bozmadan karnına tekme atıp bizimkilerin yanına gittim. Onlarda çok şaşırmıştı. Çünkü bunlar cidden Kim So Arin'den beklenmeyen hareketler.
Beraber sınıfa gidip oturmaya başladık.
Seung
"Bende diyordum ki Arin bu tarafını ne zaman gösterecek? Bugüne kısmetmiş."Joon
"Aynen. Ama güzel laf söyledi şimdi."Dami
"Bence iyi oldu. Kimse bizim kardeşimize sürtük diyemez."Yu jin
"Merak etmeyin. Artık isteselerde bulaşamazlar. Arin'in kim olduğunu gördüler artık."Kwang
"Aynen."Umarım öyle olur.
Suga'dan
O kız kesinlikle kendini birşey sanıyor. Bana laf sokmak neymiş gösteririm ben ona.
Bizimkilerde yanıma gelip masaya oturunca onlara 'hiç gelmeseydiniz' bakışları atmaya başladım.
O sırada adı Shin olan olan çocuk konuşmaya başlamıştı.
Shin
"Arkadaşlar. Okulumuza yeni gelen öğrencilere bakın. Çok zeki olmalılar."Kimden bahsediyor diye bakarken Arin ve arkadaşlarının yanına gittiğini gördüm. Kolunu sanırım adı Chul olan çocuğun omzuna attı ve tekrar konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who Are You? || Min Yoongi
Fanfiction|Tamamlandı| Kim So Arin One Million adında, Güney Kore'nin en ünlü dans akademisine gitmektedir. One Million Dance aslında bir üniversitedir. Hayalleri müzisyen olmak, dansçı olmak veya rapçi olmak isteyenlerin gideceği bir numaralı okul. Konusunu...