Medyada Lee Min Jae var. Bir kişi ve bu çocuk arasında kaldım. Ama bu çocuğu seçtim. Kendisi Sassy go go'da oynuyordu ve cidden çok tatlı bir bebe bence.
Arin'den
Son dediğim şeyden sonra sınıfa çıkmaya başladım. Bu çocuk kendini ne zannediyor? Bir tarafları kalkmış. Gelmiş bana 'gicinin bini yiticiğini kim siylidi.' diyo manyak. Sen kim köpek. Salak.
Suga'ya söverek geldiğim sınıf kapısından içeri girdim. Herkesin bana bakmasını umursamadan gidip sırama oturdum. Bizimkiler kafeteryada galiba. Bende gitsem mi? Ne gerek var ya? Onlar gelir zaten şimdi. Bende müzik dinleyim. Başka yapıcak birşey yok. Hemde şu etrafımda bulunan asalakların sesinide duymamış olurum. Kollarımı sıranın üstüne birleştirip kafamı koyacağım sırada sınıfa BTS girdi. Onlar kendi yerlerine geçerken umursamayıp kafamı kollarımın arasına gömdüm. Ah burası cidden rahat. Yani sıra değil kollarım rahat. Yoksa sırada biraz otursam popom uyuşcak o derece.
Kafam cama dönük olduğu için arkamı göremiyordum. O sırada kolumun dürtülmesiyle takmayıp yatmama devam ettim. Tekrar tekrar ve dahada sert dürtmeye başlamasıyla oflayıp kafamı kaldırdım ve kulaklığımı çıkardım. Karşımdaki tanımadığım ama bir o kadarda tatlı olan çocuğa baktım.
Bu çocuk kim cidden?Çocuk
"Merhaba. Ben Lee Min Jae. Kısaca Jae diyebilirsin. Yanın boşsa oturabilir miyim?"Ben
"Şey aslında yalnız değilim. Arkadaşım var. Arkamız boş oraya oturmaya ne dersin?"Jae
"Peki teşekkürler. Orayı görmemişimde."Ben
"Sorun değil."Bu çocuk cidden çok tatlıydı. Sanki biryerden tanıyorum ama nerden?
Arkamı dönüp Jae'ye bakmaya başladım.
Ben
"Seninle daha önce karşılaştık mı?"Jae
"Bilmem. Karşılaşmış olabiliriz."Ben
"Hangi okuldan geldin?"Jae
"Kimseye söylemezsen söylerim."Ben
"Tamam söz kimseye söylemem."Biraz bana yaklaşıp fısıldamaya başladı.
Jae
"1Million."Dediği şeyle ani olarak kafamı geri çekip ayağı kalktım. Bana şaşkınca bakan Jae gözlerini devirerek beni bileğimden tutup oturttu. Tekrar kulağıma eğilip konuşmaya başladı.
Jae
"Bende sizin gibi kimliğimi gizleyerek geldim. Kimseye çaktırma."Ben
"Sen ciddi misin?"Onaylar şekilde başını sallayınca şaşkınlığımı korkuyordum.
???
"Jae?"Kapının ordan gelen sesle Jae'yle ikimiz aynı anda oraya baktık. Chul ve bizimkiler sınıfın girişinde durmuş şaşkınca bize bakıyorlardı.
Chul
"Bu kadar çabuk geleceğini bilmiyordum."Hepimiz ayağı kalkmış onların sarılmasını izlerken şaşkınlığımı koruyarak konuşmaya başladım.
Ben
"Ha geleceğini biliyordun yani."Chul
"Tabiki. Böyle konuştuğuna göre Jae sana minik bir şaka yapmış. Aslında Jae senide tanıyor. Anlaşılan tanımamazlıktan gelip böyle birşey düşünmeni sağlamış."Anladım dercesine kafa sallayıp bizim kızlara döndüm.
Ben
"Sizde mi tanıyorsunuz? Bi ben tanımıyormuşum ya."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who Are You? || Min Yoongi
Fanfiction|Tamamlandı| Kim So Arin One Million adında, Güney Kore'nin en ünlü dans akademisine gitmektedir. One Million Dance aslında bir üniversitedir. Hayalleri müzisyen olmak, dansçı olmak veya rapçi olmak isteyenlerin gideceği bir numaralı okul. Konusunu...