Medya yıkılıyor yaa. Bir Suga biaslı olarak klipteki hem görünüşüne hemde rapine bayıldım.
Diğer üyelerinde gideri var şimdi.
21 Mayıs 00:15'te Show Tvdeki billboard müzik ödül törenini izlemeyi unutmayın bu arada.
Hepinize iyi okumalar......
Arin'den
Anneme baktığımda gözleri ağlamaktan şişmişti. Yanına gidip oturduğumda bana döndü.
Ben
"Üzülme. O bizi bırakmadı."Annemin diğer yanınada Eun oturduğunda Karin'de annemin ayağının dibine oturdu.
Annem
"Siz benim biricik kızlarımsınız. Bir daha asla gitmek yok. Tamam mı?"Hepimizde onayladığımızda annem bize sarılmaya başladı.
Bizimkilere baktığımda onlarda gülümsüyordu.
Annem
"Ah sen onların arkadaşı olmalısın."Suga'ya bakarak söylediği şeyle hepimiz onlara bakmaya başladık.
Suga
"Evet efendim."Annem
"Çok yakışıklı bir çocukmuşsun."Annemin dediği şeyle gözlerim büyürken Suga'ya baktım. O da beklemiyordu galiba.
Annem
"Aynı şekilde Jungkook'ta çok yakışıklı. Ama ben Chul'u daha çok seviyorum."Karin, Eun ve ben anneme değişik bir bakış atmaya başladığımızda annem bize döndü.
Annem
"Neden bakıyorsunuz? Kötü birşey mi söyledim?"Kafamı onaylamaz şekilde sallayıp annemin arkasından Eun'a baktım. Bana 'Annem kafayı yedi.' bakışları atıyordu.
Bende kafamla onaylayıp önüme döndüm.
Babam
"Biz gidelim artık. Eun sende bizimle gel kızım. Yarın birşeyler düşünürüz."Eun
"Peki baba."Eun bana dönüp el salladığında bende ona salladım. Evden çıktıklarında bizimkilere döndüm.
BTS'de dahil olmak üzere Suga hariç hepsi bana meraklı bakışlar atıyordu.
Ben
"Ne? Sadece geri gelmek istedim."Jimin
"Bunun sebebi nedir?"Ben
"Bir sebebi yok. Hayatıma devam etmek istedim."Hepside onaylayıp önlerine döndüğünde derin bir nefes alıp verdim.
Rm
"Biz artık gidelim. Yarın okulda görüşürüz."Onlara el sallayıp gülümsedikten sonra evden çıkmışlardı.
Bizimkiler gelip koltuklara oturup bana bakmaya başlayınca göz devirip derin bir nefes aldım.
Ben
"Ne istiyorsunuz?"Chul
"Cidden buraya kendin istediğin için mi geldin?"Seung
"Başka bir nedeni yok yani?"Ben
"Hayır. Ne olabilir ki?"Hepside gözlerini kaçırmaya başladığında ayağı kalkıp karşılarında durdum. Bunu düşünüyor olamazlar değil mi?
Ben
"Suga için döndüğümü düşünüyorsanız ölürsünüz."Biranda şaşkınlıkla bana döndüklerinde haklı olduğumu anlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who Are You? || Min Yoongi
Fiksi Penggemar|Tamamlandı| Kim So Arin One Million adında, Güney Kore'nin en ünlü dans akademisine gitmektedir. One Million Dance aslında bir üniversitedir. Hayalleri müzisyen olmak, dansçı olmak veya rapçi olmak isteyenlerin gideceği bir numaralı okul. Konusunu...