Arin'den
Üzerimdeki yorgunlukla odama çıktım. Üzerime rahat birşeyler giyip kendimi yatağıma bıraktım.
Umutların yok olması acıtan en büyük şey. Birde sanki onu bulacakmışız gibi dahada ümitlenmemiz. Uçuyoruz uçuyoruz ve sonunda biranda yere çakılıyoruz. Bize ise bu acıyı yaşamak kalıyor.
Keşke o gittiğim evin kapısını Eun açsaydı.
Telefonuma gelen bildirim sesiyle elimi uzatıp telefonumu komidinin üzerinden aldım ve gelen mesaja bakmaya başladım. Özel numara mı?
Gönderen:Özel Numara
Herşey bitecek.......Okuduğum şey kaşlarımın çatılmasına sebep okurken yerimde oturur pozisyona geldim. Mesajı tekrar tekrar okurken bu mesajı atanın kim olduğunu düşünüyordum.
Birilerinin şaka yaptığı apaçık ortadaydı.
Telefonumu kapatıp geri komidinin üzerine koydum ve yorganı üzerime çekip gözlerimi güzel bir uykuya kapattım.
Ertesi Gün
Sabah uyandığımda telefonuma yine mesaj gelmişti.
Elime alıp baktığımda gözlerim büyüdü.
Chul'dan
Sabah bizimkilerle yürüyerek okula gitmeye karar verdik. Okulun yakınlarına geldiğimizde ara sokaktan gelen sesle merakla oraya yaklaşmaya başladık.
O anda kafamıza sert birşeyle vurulmasıyla gerisi karanlıktı.
Jimin'den
Bizimkilerle arabaya binmiş giderken telefonuma gelen mesajla elime alıp gönderen kişiye baktım. Özel numara.....
Gönderen:Özel Numara
Adı neydi? Ah evet Suga. Onun kurtulmasını istiyorsan göndereceğim adrese gelin. Sakın polisi karıştırma. Hepiniz geliceksiniz.Hemen Suga'yı aradım ama açmıyordu. Ne demek bu?
Suga'dan
Evden çıkıp arabama bindim. Tam arabayı çalıştıracağım sırada telefonuma mesaj gelmesiyle cebimden çıkarıp kim olduğuna baktım.
Gönderen:Özel Numara
Arkadaşlarının kurtulmasını istiyorsan göndereceğim adrese gel. Sakın polisi karıştırma yoksa arkadaşların geberir.Bu da neydi şimdi? Kim olabilir ki?
Ben bunları düşünürken biraz önceki numara bana bir adres atmıştı. Adrese baktıktan sonra telefonumun kapanmasıyla bir küfür sallayıp bildiğim adrese sürmeye başladım.
Ha Eun'dan
Neydi bunların adı? Hah! Buldum! Real Stars'dı doğru. Karşımdaki 6 asalağa baktım. Sanki birkaç kişi eksikti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who Are You? || Min Yoongi
Fanfic|Tamamlandı| Kim So Arin One Million adında, Güney Kore'nin en ünlü dans akademisine gitmektedir. One Million Dance aslında bir üniversitedir. Hayalleri müzisyen olmak, dansçı olmak veya rapçi olmak isteyenlerin gideceği bir numaralı okul. Konusunu...