Arin'den
Arabadan inip nehrin korkuluklarına doğru ilerledim.
Aşağı bakarken yanımdan gelen "Yapma." sesiyle oraya döndüm.
Eun yine o günkü gibi yanımdaydı.
Ben
"Yapıp yapmayacağımı bilmiyorsunki."Eun
"Yanılıyorsun. Buraya hayattan yorulduğun için geldin. Buraya geldin çünkü sende benim arkamdan gelmek istiyorsun. Sende benim öldüğüm gibi ölmek istiyorsun. Yapma."Ben
"Üzgünüm ama yapıcam."Korkuluklara tırmandığım zaman yanımda üç tane araba durdu. İkisinden bizimkiler çıkarken diğer arabadan ise BTS çıkmıştı.
Suga
"Arin napıyorsun?"Ben
"Merak etme senin için veya senin gibiler için yapmıyorum. Sadece gitmek istiyorum."Suga
"Hayır. Hayır gitmene izin vermem."Ben
"Neden?"Suga
"Çünkü...........çünkü seni seviyorum."Alayla gülüp kafamı nehre çevirdim. Ardından ise sol tarafımda duran Eun'a.
Hayal olsa bile ona gülümsedim. Kafamı Suga'ya çevirdim ve konuşmaya başladım.
Ben
"Bende seni seviyordum Suga. Ama üzgünüm."Bir adım daha atıp bedenimin suyla buluşmasına izin verdim. Kafamı sert birşeye çarpmamla kanamaya başladı. Bunu suda oluşan kırmızılıktan anlamıştım.
Benim arkamdan Suga'da atladığında gülümsedim ve gözlerimi sonsuzluğa kapattım.
Suga'dan
Yüzüme yediğim sert tokattan sonra bizde arabaya binip onu takip etmeye başladık. Real Stars kendi arabalarıyla gidiyordu.
~~~~~~~~~~
Nehrin ilerisinde Arin'in arabasını görmemle dahada hızlandım.
O demirlere tırmanmıştı.
Ben
"Arin napıyorsun?"Arin
"Merak etme senin için veya senin gibiler için yapmıyorum. Sadece gitmek istiyorum."Ben
"Hayır. Hayır gitmene izin vermem."Arin
"Neden?"Ben
"Çünkü...........çünkü seni seviyorum."Söylediğim şeyden sonra alayla gülüp kafasını nehre çevirdi. Ardından ise sol tarafına çevirdi. Tekrar bana döndüğünde konuşmaya başladı.
Ben
"Bende seni seviyordum Suga. Ama üzgünüm."Bir adım daha atıp atladığında hepimiz demir korkulukların yanına gittik.
Hemen bende arkasından atladım.
Diplere doğru batarken kafası taşa çarpınca kanamaya başlamıştı.Daha hızlı yüzüp yanına gittim ve tuttuğum gibi kıyıya yüzmeye başladım.
O ölemezdi. Buna izin veremem. Vermem.
Kıyıya çıktığımızda bizimkilerde yanımıza geldi.
Kafamı biraz eğip nefesini kontrol ettiğimde Arin'in şuanda nefes almadığını farkettim. Hemen suni teneffüse başladım. Olmuyordu.
Sonkez daha denediğimde de olmamıştı. En sonunda ambulans geldiğinde Arin'i sedyeye aldılar. Arkasından Chul bindiğinde bizde arabalara binmiştik. Ben Arin'in arabasına binip onların peşinden sürüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who Are You? || Min Yoongi
Hayran Kurgu|Tamamlandı| Kim So Arin One Million adında, Güney Kore'nin en ünlü dans akademisine gitmektedir. One Million Dance aslında bir üniversitedir. Hayalleri müzisyen olmak, dansçı olmak veya rapçi olmak isteyenlerin gideceği bir numaralı okul. Konusunu...