28. Bölüm Dans

687 37 7
                                    

Suga'dan

Onu görmüştüm. Sahnede dans ediyordu. Hemde bir 1Million öğrencisi olarak. Sahne arkasına geçmeden önce bizi görmesiyle sinirle ayağı kalkıp oradan uzaklaştım. Bizimkilerde arkamdan geliyordu.

Bir daha o kızın ve arkadaşlarının yüzünü görmek istemiyorum.

Arabaya binip kendi evime sürmeye başladım. Herşey bitti artık.

Arin'den

Herşey bitti artık. Her ne kadar canım yansada içimde bir rahatlama hissi vardı.

Sanırım yalanım son buldugu için. Şuanda hiçbirşey umrumda değildi. Nedenini bilmiyorum ama cidden değildi.

Ama yinede mutlu olduğumuz anlara dönmek isterdim.

Chul
"BTS'i gördünüz mü?"

Kwang
"Ben gördüm."

Ben
"Bende gördüm."

Yu jin
"Anlaşılan hepimiz gördük."

Dami
"Şuan içimdeki mutluluğun nedenini anlamaya çalışıyorum."

Ben
"Sanırım yalanımız sona erdiği için."

Seung
"Üzerimizden koca bir yük kalktı sonuçta."

Hepimiz şakayla söylediği şeye gülerken içeri babam girdi.

Babam
"Çocuklar ben üzgünüm. Min Koleji'nin geleceğini unuttum."

Ben
"Sorun değil baba. Zaten öğreniceklerdi. Hem biz mutluyuz sorun yok."

Babam
"Siz iyiyseniz tamam o zaman. Ama yinede üzülmeyin tamam mı? Bu arada performansınız çok iyiydi. Tebrikler."

Hepimiz
"Teşekkürler."

Babam
"O zaman ben çıkıyorum. Sonra görüşürüz."

Hepimizde el sallayarak babamı uğurladık.

Chul
"Hadi eve gidelim artık."

Hepimiz onaylayıp ayağı kalktığımızda içeri bir grup girdi. Onlara bakarken 1Million öğrencileri olduklarını gördüm.

Kız
"Şey biz özür dileriz. Hata yaptık. Siz çok yeteneklisiniz. Tekrardan özür dileriz."

Onlara gülümseyip elimi kızın omzuna koydum.

Ben
"Boşversene. Herkes hata yapar sonuçta."

Kızlarda gülümsediğinde odadan çıktık.

Umarım hayatım bundan sonra güzel bir hal alır.

3 Ay Sonra/Okulun İlk Günü

Koskoca 3 ay geçmişti. O gün diğer 1Million öğrencileriye tanışmış ve çok yakın arkadaş olmuştuk. Hayatım güzel bir hal almıştı.

İlk başlarda BTS'i özlesemde sonralardan alışmıştım. Aslında alışmıştık. Bizimkilerde mutlulardı. Hani size demiştimya "BTS'in gelecekteki hallerini çizeceğim." diye. Aslında ben onu çizmiştim. Okulun son günü hepsinin sırasının altına koymuştum. Tepkilerini göremesemde mutlu olduklarını düşünüyorum.

Suga'dan/Okulun İlk Günü

Sabahtan okula gelmiştik. Koskoca 3 ay geçmişti. Arin'in yokluğuna hala alışamamıştım. Onu seviyordum. Hatta gösteriden sonra ona açılmayı düşünüyordum.

Ama o gitmişti. Benim tanıdığım Arin gitmişti. Son 3 aydır pek kimseyle konuşmuyordun. İnsan içinede pek çıkmıyordum. Bizimkilerle en son ne zaman görüştük hatırlamıyorum. Sadece yalnız kalmak istiyordum. Ama artık okula başlamıştık ve ister istemez insan içine çıkacaktım.

Who Are You? || Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin