33. Bölüm Paramparça

627 38 0
                                    

Arin'den/3 Saat Sonra

Kendimi koltuğa atıp derin bir nefes aldım. Uzun bir temizlikten sonra nihayet oturabilmiştim.

O değilde acıktım ben yaa.

Ayağı kalkıp mutfağa gittim. Dolabı açtığımda ağzına kadar dolu olduğunu gördüm. O anda telefonuma gelen mesajla elime alıp kimden olduğuna baktım.

Gönderen:Kwang
Buzdolabında yiyecek ve içecek var. Senin için doldurttuk.

Gülümseyip telefonu kapattım. Biran bozuk yiyecek falan var sandım. Birde markete gidemezdim. Ki zaten en yakın market bile Seul çıkışındaki süper market.

Oraya gitmek bile benim için büyük bir zahmetti.

Düşüncelerimden kurtulup elime bir ramen alıp pişirdim.

Masaya koyup çubuklarıda aldıktan sonra yemeye başladım.

Cidden acıkmışım. Şu Kwang buzdolabını doldurttuğunda birde evi temizletseydi keşke.
Bu kadar yorulmazdım. Neyse.

Ramenimi yedikten sonra odama çıkıp üstümü değiştirdim ve yatağıma yattım.

Ramenimi yedikten sonra odama çıkıp üstümü değiştirdim ve yatağıma yattım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yorulduğum için hemen gözlerimi kapatıp uykuya daldım.

Ertesi Gün/Chul'dan

Sabah uyanıp banyoda elimi yüzümü yıkadım.
Üzerimi giyinip mutfağa gittiğimde Dami ve Yu jin yemek hazırlıyordu.

Bugün ilk defa ciddi anlamda yanımızda Arin olmicaktı. Şuan ne yapıyor acaba?

Arkamdan gelen Kwang'la ona bakmaya başladım.

Kwang
"İyi misin?"

Ben
"Evet."

Yu jin
"Chul ayakta dikilmeyi kes istersen."

Ben
"Tamam."

Masaya oturup yemeğimi yemeye başladım. Cidden bugün biraz halsizdim. Uykum vardı.

Kahvaltımızı ettikten sonra odama çıkıp çantamı aldım. Aşağı indiğimde Kwang'ta burdaydı. O da çantasını almış bizi bekliyordu.

Diğerleride gelince evden çıktık.

~~~~~~~~~~

Okula geldiğimizde arabadan inip okula doğru yürürken karşımıza BTS çıktı.

Suga
"Arin nerde?"

Ah ona söylemeyi unuttuk. Nasıl söylicez şimdi? Derken Kwang bizim yerimize konuşmaya başlamıştı.

Kwang
"Arin başka biryere gitti. Hafızası geri gelene kadar orada kalıcak. Biraz yalnız kalması en iyisi."

Suga
"S-sen ciddi misin? Hiç gelmicek mi?"

Kwang
"Hafızası ne zaman gelirse o zaman gelir."

Who Are You? || Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin