42. Bölüm Okey

547 37 5
                                    

Medya-) O video ne öyle yaa. Korkudan altıma etme dercesine geldim resmen. Ama cidden rock sesi yakışmış. Türkler şuanda Teori videosu çekmekle meşgul.

Neyse size iyi okumalar....

Arin'den

Suga benden ayrıldığında aniden titrememle endişeyle konuşmaya başladı.

Suga
"Üşüdün mü? Hadi gidelim. Ya da dur. Bekle bir saniye."

Üzerindeki ceketi çıkarıp omuzlarıma bıraktığında ona baktım. E şimdide o üşüyordu.

Ben
"Sende üşüyorsun ama."

Yüzüne bir sırtıma yerleştiğinde imali bir şekilde ona bakmaya başladım. Aklından ne geçiyordu acaba?

Omuzlarımdan tutup arkamı döndürdü ve hiç beklemediğim biranda arkamdan sarıldı.

Suga
"Benide sen ısıtacaksın. Bence muhteşem bir fikir."

Ben
"Ne demezsin. Ne kadar zekisin sen böyle."

Suga
"Dahi olmak bunu gerektirir."

Onun bu haline gülüp denize bakmaya başladım. Işıklandırmalar durgun suya yansıyordu ve bu çok güzel bir görüntü oluşturuyordu.

Gözlerimi kapatıp burnuma gelen güzel kokuyu hissetmeye başladım. Yorgunluğum yavaş yavaş kendini ortaya çıkarırken Suga'nın kollarına biraz daha sarıldım.

Suga
"Birilerinin uykusu mu gelmiş?"

Ben
"Olabilir."

Suga
"Hadi eve gidelim."

Ben
"Ama burası çok güzel."

Suga
"Yine geliriz."

Ben
"Peki o zaman. Hadi gidelim."

Ahşaplı zeminde yürümeye başladım ve sonuna gelince yavaşça kuma bastım. Kenardaki ayakkabılarımı alıp Suga'ya döndüm.

O da kendi ayakkabısını almış bana tutmam için elini uzatıyordu. Bende elini tutup parmaklarımızı kenetledim.

Suga
"Şuan o kadar heycanlıyımki heran düşüp bayılabilirim."

Ben
"Neden heycanlısınız acaba?"

Suga
"Hımm...yanımda çok güzel bir bayan var ve şuan benim elimi tutmakta. Bence yeterli bir neden."

Güldüğümde elimi tuttuğu elini havaya kaldırıp başımın üzerinden geçirdi ve sağ omzuma koydu.

Suga
"Seninle sık sık sahile gelelim. En güzel anlarımız sahillerde geçiyor çünkü."

Ben
"Şöyle bir düşündümde bence pikniğede gitmeliyiz."

Suga
"Sonra ben senin yine üzerine düşerim. Ama bu sefer öperim haberin olsun. Gerçi o gün telefon çalmasaydı öpecektim ama neyse artık."

Ben
"Ciddi misin? Ah canım kankam Chul iyiki aramış."

Suga durduğunda ben hala yürümeye devam ediyordum. Elimi bıraktığı için üzerimdeki ceketi elime aldım. Hala gelmediğini fark ettiğimde ona dönüp bakmaya başladım.

Bana hayretle bakan bir Suga'yla karşı karşıyaydım. Biraz önce söylediğim cümle aklıma gelince gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.

Biraz önce resmen sevgilimi bana öptürmediği için kankama teşekkür etmiştim. Hemde sevgilimin önünde. Kesinlikle yürek yemiş olmalıyım.

Who Are You? || Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin