Fata începu să ajute și ea pe acolo, vorbind politicos cu clienții care toți par a fi oameni de afaceri, staruri sau familii foarte bogate. Lua comenzile și le duse în bucătărie apoi se întoarce cu ele și își servește clienții.
În gândul ei,îi mulțumea lui Alex pentru că o ajutase,îi plăcea jobul ăsta, chiar era pe placul ei. Dar Alex,fiind proprietarul localului..nu prea îi plăcea ideea asta. Vă întrebați cine e Alex?
Alex era cel mai bun prieten a lui Manu. El o ajutase mereu să se întâlnească cu Manu și ieșea și el la întâlniri cu ei. Manu și Alex erau doi băieții a căror familii erau putred de bogate și își puteau permite orice. În America,tata lui Manu deținea trei hoteluri de 5 stele și multe restaurante. La fel,și familia lui Alex deținea multe restaurante și cafenele ,de aia el e proprietarul acestui restaurant. Toti trei se înțelegeau bine în trecut,dar totul s-a spulberat din cauza lui Manu,care i-a lăsat singuri pe amândoi.
Telefonul fetei începu să sune ,iar Carry răspunse rapid apelului.
Convorbire telefonică°°°°
- Carry,ce faci?
- Lucrez,păi?
- Lucrezi? Ai găsit așa rapid un job? Până la cât stai?
- Mia,vorbim despre asta acasă..până la 9 seara am program..
- Ah, te-am sunat să-ți spun că acum îl așteptăm pe Kevin ca să vină după noi să ne ia..
- Așa repede? Chiulești?
- Carry,ai halucinații? E ora 14:00,femeio!
- Poftim? Așa repede a trecut timpul? Nici nu mi-am dat seama..
- Se pare că îți place mult ceea ce faci..eu te las că a ajuns Kevin. Pa!
- Ok,pa!
Convorbire telefonică încheiată°°
___
Perspectiva Miei∆∆
Mia fu prinsă de mâna Deannei și trasă până în mașina băiatului .
- Bună, fetelor! *Salută el politicos, uitându-se în oglindă pentru a le vedea*
- Bună,boy! *Spune Deanna, ciufulindu-i părul*
- Bună! *Răspunse Mia , timidă. Zâmbetul și privirea băiatului care erau acum asupra ei,o intimida*
Fata nu spusese nimic în mașină,doar tăcu.. defapt, nu avea ce să spună,ambii frați vorbeau despre un concert care va avea loc luna viitoare,iar Deanna îl rugă pe Kevin să-i cumpere un bilet în primul rând,iar acesta nu voia .
- Deanna,nu mai fii așa disperată după ei! Nu mai fă pe fana nebună! Nu-ți iau bilet până nu o să te mai comporți așa!
- Dar,Kevin! De ce nu înțelegi că îi plac așa mult? *Se plânge fata*
- Îi placi? Deanna,tu ai început să-ți faci o obsesie pentru ei! *Îi explică băiatul cu calm fără să țipe sau să-i vorbească urât*
- Îi iubesc,Kevin! Sunt totul pentru mine!
- Tu te auzi ce spui? Cum să iubești 7 persoane? Înțeleg,toată lumea îi place, dar eu nu vreau să fii vreo obsedată după ei..
- Dar dacă se îndrăgostește unul de mine? *Cuvintele fetei,îi făcu pe Kevin și pe Mia să chicotească,iar Kevin își dă o palmă peste față,râzând*
- Ai înnebunit, surioară? Tu te gândești că băieții ăia au și ei viața lor personală? Dacă au pe cineva?
- Nu, imposibil! *Țipă fata, exasperată*
CITEȘTI
Behind Our Fake Relationship {Kim Taehyung}
RomancePovestea se rezumă la două surori, Caroline și Mia,acestea se mută din America în Coreea din cauza părinților lor,a statutului financiar și a repartizării Miei la o facultate din Seul. Caroline ajunge să-l cunoască pe Kim Taehyung,iar Mia pe Min Yoo...