- Ce a vrut?
- Nimic important.
Spun , închizând ușa în urma mea și mă așez pe marginea patului cu spatele la el.
- Eu..
- Noapte bună !
Îl împiedic să mai spună ceva pentru că sunt sigură că tot ce va spune..mă va răni din nou.
Mă întind în pat și mă acopăr cu păturica albă și pufoasă ,stând cu spatele la Taehyung.Nu știu ce e în capul său sau ce gândește, dar un singur lucru e sigur,nu mai vreau să știu nimic legat de el.
Ziua aceasta mi-a dat numai bătăi de cap,pe lângă faptul că m-am certat cu Taehyung și am aflat ce voia defapt din relația noastră falsă..s-a mai găsit și Manu să-mi îngreuneze situația.Îmi închid ochii , lăsând somnul să mă cuprindă. Sper ca mâine să fie mai bine.
___
Un ciocănit în ușă se face auzit,iar eu îmi duc mâinile la urechi pentru a nu mai auzi ceva. Strâmb din nas când aud din nou ciocănitul acela și-mi deschid ochii în lene.
Îmi întorc capul și-l văd pe Taehyung cum dormea buștean fără nici-o grijă. I-aș da cu ceva în cap în momentul acesta,de ce nu s-a trezit el să deschidă ușa ,iar eu să dorm?
Mă ridic leneșă din pat și merg să deschid ușa. Aveam un ochi închis și unul deschis, daca mă vedea cineva în momentul acesta ..spunea că sunt un zombi.
- Neața, Carry!
- Eon Jin ,ce s-a întâmplat?
Întreb când o văd în ușă, părea agitată și era cu cel mic în brațe.
- Am nevoie de ajutorul tău... părinții mei vor să mergem până în Seul pentru a face cumpărături. Și nu pot să-l iau pe Taeyong cu mine pentru că el e mic și trebuie să se odihnească. De aia...,mă gândeam dacă pot să-l las în grija ta..
- Păi cu cine mergi? Doar cu părinții tăi?
- Nu ,cu fratemiu și cu Harry. Mă gândeam că poate vreți și voi să veniți, dar a zis mama să vă lăsăm ca să vă odihniți.
- Oh..
- Deci.. poți să ai grijă de el?
- Da,cum să nu. Dar la cât vă întoarceți?
- Nu știu sigur *spune în timp ce-mi plasează micuțul adormit în brațe* pentru că trebuie să facem cumpărături multe și cred că vom sta până deseară.
- Ah..ok.
- Uite *îmi întinde un ghiozdănel micuț* aici ai tot ce-ți trebuie și dacă mai ai nevoie de ceva ,poți să-i spui lui Tae. Știe el cum stă treaba.
- Bine *spun, luând și ghiozdanul în mână* pai... distracție! *Spun râzând*
- Mulțumesc mult, Carry.. și scuze de deranj. Sper că nu l-am trezit și pe Taehyung. *Spune ea , uitându-se în camera pentru a se asigura că Taehyung încă doarme buștean*
- Încă doarme...*spun râzând*
- Măcar el...pai mna, ne vedem mai târziu!
- Oh!
Ne zâmbim și apoi o văd plecând . Intru și eu în cameră cu micuțul în brațe și las ghiozdanul undeva pe lângă pat.
Se pare că azi voi fi acasă numai cu Taehyung și cu Taeyong.
Îl așez și pe scumpul ăsta mic lângă unchiul lui și apoi îi învelesc pe amândoi.O să merg să fac un duș fierbinte ,iar apoi o să cobor să le pregătesc micul dejun.
Îmi iau niște haine de schimb din șifonier și merg la baie pentru a-mi face duș.
CITEȘTI
Behind Our Fake Relationship {Kim Taehyung}
RomancePovestea se rezumă la două surori, Caroline și Mia,acestea se mută din America în Coreea din cauza părinților lor,a statutului financiar și a repartizării Miei la o facultate din Seul. Caroline ajunge să-l cunoască pe Kim Taehyung,iar Mia pe Min Yoo...