Fata strâmbă din nas și se ridică din nou pe vârfuri pentru a lua altă cutie de lapte apoi se întoarse pentru a pleca.
- Ya! Așa răsplătești tu un gest frumos?! *Țipă băiatul din spatele ei*
Fata nu răspunse, doar zâmbi și își continuă drumul, știa că nu trebuie să interacționeze cu astfel de specimene. Până și glasul lui era gros și rece, dar simițise și puțină căldură și energie pozitivă în el.
- Ce s-a întâmplat,V?
Auzise în urma ei un băiat cu un glas subțire, glasul lui exprimând curiozitate și îngrijorare.
Carry se pricepuse în a-și da seama ce fel de persoană este cineva doar din priviri, ce fel de comportament are, ce emoții arată și felul de a fi. Băiatul de mai devreme părea un pericol pentru ea după felul în care l-a citit doar din privirea ochilor lui, știa sigur că acea persoană nu va avea un efect pozitiv asupra ei și nu avea de gând să se împrietenească cu el.
Nu avea de gând să se împrietenească cu astfel de persoane.
Caroline trecuse de raionul cu lactate și o căutase pe sora ei cu privirea, dar privirea i se întunecase când își văzu sora stând de vorbă cu un băiat mai înalt decât ea cu vreo 15 cm, păr blond, blugi negri, cămașa albă și palton negru. Nu suporta să vadă pe nimeni în jurul surorii ei, nu pentru faptul că ar putea fi geloasă, era pentru faptul că, Caroline mai fu șantajată de către oameni răi prin răpirea surorii mai mici, de asta avea atâta grijă de ea și încerca să o protejeze cât mai mult.
Înaintă spre ei cu pași grăbiți și se opri în dreptul surorii ei și o privi întrebătoare, dar sora ei îi aruncă o privire urâtă, dându-i de înțeles că ar trebui să tacă din gură și să nu se bage. Carry își mușcase buza inferioară și tăcu din gură, luând parte la discuția dintre cei doi.
- Mersi.....*spune Mia zâmbind timid și cu reținere*
- Kevin *spune băiatul râzând de comportamentul fetei* Kevin Woo *continua el*, iar tu?
- Mia...*își lăsă privirea în jos și își dă timidă o șuviță de păr după ureche* Mia Collins, iar ea e sora mea, Caroline Collins! *Arată către sora ei mai mare, iar fata zâmbise jenant*
- Oh, îmi pare bine! *Spune băiatul și dă mâna cu Caroline, ea nu se simțea ok, nu știa nimic despre acesta și de ce i se prezentase soră-sa* eu trebuie să plec. Pa, Mia! Pa, Caroline! *Spune făcând cu mâna și zâmbind *
- Pa, Kevin! *Răspunde Mia, zâmbăreață, iar băiatul dispare*
- Fall in love? *Își dă Carry ochii peste cap și își văd de drumul lor*
- E drăguț băiatul ..*spune sora ei, având obrajii roșii*
- O să mai fie drăguț și când o să-și bată joc de tine? *Se oprește Carry și se încruntă la sora ei*
-Eh, Carry...nu toți băieții sunt la fel! *Îi spune fata, serioasă*
- În fine, ce a vrut de a vorbit cu tine? *Continuă Carry, îndreptându-se spre casa de marcat*
- Defapt, eu am vrut ceva de la el..*răspunde Mia, punând laptele, cereale și sucul pe banda rulantă*
- Ce? *Întreabă soră-sa curioasă*
- Nu știam unde sunt cerealele și l-am ales la întâmplare pentru a-l ruga să mă îndrume..
- Ah..pare de treabă..*spune fata, plătind cele cumpărate și băgându-le în rucsac*
- Așa-i?
Fetele își continuară drumul înapoi spre casă, nu era un drum lung până acolo, dar deja se întunecoase. Doar era o zi de iarnă, dar nu era la fel de frig ca în America, iar ceasul bătând spre ora 7 seara.
CITEȘTI
Behind Our Fake Relationship {Kim Taehyung}
RomantizmPovestea se rezumă la două surori, Caroline și Mia,acestea se mută din America în Coreea din cauza părinților lor,a statutului financiar și a repartizării Miei la o facultate din Seul. Caroline ajunge să-l cunoască pe Kim Taehyung,iar Mia pe Min Yoo...