Perspectiva Carolinei °°
Razele soarelui își făcu apariția ,intrând ca o reflexie în camera mea, străbătând fereastra ca mai apoi perdelele să prindă o nuanță mai aprinsă și lumina să pătrundă înăuntru.
Îmi deschid ochii buimacă și privesc în jurul meu,totul era ca înainte. Șifonierul la locul lui,oglinda la locul ei,baia la locul ei,patul la locul lui..doar mintea mea străbătea diferite gânduri și motivații. Încercam să găsesc o motivație pentru ceea ce făcuse Taehyung, dar nu găseam niciuna. Mi-aș fi dorit ca totul să fi fost o minciună gogonată și totul să revină la normal.
Dar nu,adevărul era cu totul altul. Nu eram supărată doar pe prefăcutul de Taehyung,eram dezamăgită și de părinții mei care ,nici măcar nu s-au sinchisit să-mi ureze ,,la mulți ani". De când am ajuns în Coreea,nu am primit nici un apel din partea lor.
Nu mă pot aștepta de la tata să fi făcut asta din cauza mamei. I-ar fi spus că minutele internaționale pe care el nu le are,costă bani. Cum făcea ea de obicei.
Nu sunt tristă sau supărată pe ei,sunt doar dezamăgită de părinții mei ,din nou.
Îmi dau ochii peste cap și mă ridic leneșă din pat, mergând spre baie pentru a-mi face rutina zilnică.Îmi fac un duș rapid și mă spăl pe dinți apoi merg în camera pentru a verifica ora.
Era ora 10:45 și observ că am mesaje de la Taehyung.
Stau puțin pe gânduri , neștiind dacă să verific mesajele de la el și dacă aș mai vrea să interacționez cu el.- Haide , Carry. Ce o fi,o fi.
Spun cu voce tare și trag o gură mare de aer apoi deschid mesageria , citind mesajele lui Tae.
Acritura: Ne vedem azi ,nu?
08:12Acritura: Ah..tu dormi la ora asta😂
09:47Acritura: Ne vedem la ora 12 la restaurantul din fața mall-ului?
10: 38Eu: Cred că o să întârzii puțin,abia m-am trezit 😶
11:05Acritura: Și eu la fel, dar poți să mă aștepți acolo,o să încerc să ajung la timp.
11:06
Eu: Bine.
11:06Închid telefonul și-l arunc undeva prin pat. Of, Taehyung,de ce trebuia să se întâmple toate astea? Pari așa copilăros,când tu ești defapt un afemeiat și un mincinos.
Îmi usuc rapid părul apoi îl întind cu placa,mă machiez puțin și aleg să mă îmbrac așa
Îmi mai pieptăn puțin părul și apoi verific din nou ceasul. E 12:08.
Oh..am întârziat. Deschid telefonul pentru a-i da mesaj lui Taehyung , anunțându-l că eu chiar o să întârzi.
CITEȘTI
Behind Our Fake Relationship {Kim Taehyung}
RomancePovestea se rezumă la două surori, Caroline și Mia,acestea se mută din America în Coreea din cauza părinților lor,a statutului financiar și a repartizării Miei la o facultate din Seul. Caroline ajunge să-l cunoască pe Kim Taehyung,iar Mia pe Min Yoo...