11

1.7K 97 8
                                    

- Da? *Întreabă fata, așteptând răspunsuri*

-  Eu vreau porc marinat cu pastă de soia fermentată. *Spune unul cu părul blond spre un roz spălăcit*

- Eu vreau steeak coreean.. *spune roșcatul*

- Eu, Kimchi Ramyun *spune blondul*

- Și eu vreau supă cu Kimchi,te rog! *Îi zâmbește brunetul*

- Ok, ați comandat toți? *Întreabă fata*

- Eu nu...*acesta se mai uită pe meniu,iar privirea fetei i se întunecă ,V era cel care nu comandase*

- O să mâncăm la anul din cauza lui V ..*încep să pufnească toți în râs*

- Eu vreau..*râdea și el* supă coreeană cu colțunași și Kimchi *spune râzând jucăuș, dar fata știa că nu era un zâmbet jucăuș adresat ei,ci mai de grabă încerca să o enerveze*

- Ceva de băut?

- Adu-ne 7 cola,dar poți să le aduci la pixă, te rog? *Îi spune cel cu părul blond-rozaliu*

- Desigur!

- Adu-ne și paie! 7 paie! *Aude vocea enervantă a boului de Taehyung *

- Ok,dar va trebui sa așteptați până cand o să fie totul gata.

- Nici-o problemă! *Îi zâmbește Jin*

Fata plecă și duse comanda în bucătărie apoi se întoarce la tejghea unde o aștepta Jy In.

- Hai să continuăm! *Îi spuse Carry și se așează din nou pe scaun*

- Ok. Cel albăstrui e Suga sau Yoongi. El este tatăl BTS ,doarece el este responsabil și repară tot ce strică Namjoon, schimbă becurile ,repară toaleta sau retează clanța ușii,face o mulțime de lucruri de acest fel în cămin ,iubește baschetul ,nu îi place să fie transpirat sau obosit , e leneșul grupului. Suga e ca vremea în care poți purta tricou ziua, iar noaptea bluză cu mânecă lungă, el este groaznic la engleză ,crede că are picioare frumoase. Este defapt o persoană destul de simplă. El este cel mai bun rapper din trupă.

Blondul ăla care e aproape rozaliu e RapMonster sau Namjoon,el este liderul trupei pentru că el este primul venit în trupă și el e cel care distruge lucruri ,iar Suga e nevoit să le repare. El e singurul din trupă care vorbește cel mai fluent engleză.
Toți știu engleză, dar el e cel care vorbește cel mai bine limba. A compus peste 100 de melodii și este rapper.

- Roșcatul e J-hope sau Hoseok sau chiar Hobi...este genul de persoană care se apropie ușor de cineva, este mama BTS deoarece, el este cicălitor cu ceilalți membrii, fata ideală pentru el este cineva care îl iubește, este cunoscută de fanii lor, grijulie, bună la gătit și care citește o grămadă de cărți ,vrea pe cineva cu care să poată vorbi și citi. J-hope este foarte apropiat de JungKook,la fel și el este rapper.

Blondul e Jimin...face practică ori de câte ori are ocazia. El doarme de 3 ori pe zi din cauza antrenamentelor, e cel mai mic de înălțime și e destul de timid, iubita lui trebuie să fie obligatoriu mai scundă decât el,este extrem de emotiv în fața camerelor de filmat,adoră bandanele ca și piese vestimentare. El e vocalist și atinge note destul de înalte.

Cel din capătul mesei cu părul gri spre blond e V sau Taehyung...nu a avut o relație serioasă până acum ,este ultimul membru din BTS, Jimin a spus că uneori e mai rău decat Kookie ,e fascinant și îi dau dreptate, toți l-au ales pe el ca și cel mai ciudat din BTS , Suga a zis că oamenii cu grupa AB, grupa lui V, sunt fie genii,fie  sunt idioți ,iar uneori chiar vine cu idei foarte bune și surprize pentru ei. Îi place să mănânce mult și este vocalist.

Behind Our Fake Relationship {Kim Taehyung}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum