14

1.7K 103 20
                                    

Carry își începu dimineața prin a face un mic dejun delicios. Era în jur de 10 dimineața, iar Mia nu se trezi încă,doar era sâmbătă și putea dormi cât voia ea. Azi era și ziua liberă a Carolinei și avea de gând să și-o petreacă stând în pat și a nu face nimic altceva.

Mia își face și ea apariția imediat când micul dejun a fost gata și se așează somnoroasă la masă.

- Neața! *Spune ea adormită*

- Neața! *Îi așează micul dejun în față și încep să mănânce amândouă*

- La cât ai ajuns aseară?

- Nu știu ,nu m-am uitat la ceas, dar am ajuns destul de târziu..*Caroline refuză să îi spună că a fost cu un băiat cu mașina pentru că ,sigur ,sora ei o lua la întrebări și nu avea chef să dea răspunsuri*

Mia tresare când aude sunetul telefonului,cel mai probabil a primit un mesaj. Îl ia rapid în mână, sperând să fie cine se aștepta și imediat, ochii i se luminară de fericire.

Număr necunoscut : La 17:00 să fii gata,vin eu după tine ca să te iau.
Kevin 😘
10:42

                          Eu: Ok.
                               10:43

- Ce? *Întreabă Caroline, neînțelegând de ce sora ei era atât de fericită doar de la un simplu mesaj*

- Mi-a zis Kevin că la 17:00 vine să mă ia.

Îi răspunde Mia cu ochii în telefon fără să o privească . Încă citea mesajul de la el,era fericită,era primul băiat cu care avea să iasă,pe când sora-să ,își dădu ochii peste cap și vru să se retragă în camera ei, dar soneria de la ușă se făcu auzită așa că înaintă spre ea. Deschise ușa ,iar în fața ei era un moșuleț cu o geantă pe umăr și cu multe plicuri în mână.

- Caroline Collins? *Întreabă bărbatul*

- Da. *Răspunse fata, și-a dat seama că ar trebui să fie un poștaș*

- Bună dimineața, domnișoară! Am un plic pentru dumneavoastră. *Spune și îi întinde plicul apoi îi dă să semneze*

- Mulțumesc,o zi bună! *Spune moșul*

Când vru fata să-i răspundă,7 băieți trecu pe lângă ei,iar unul își întoarce privirea fugitiv,fiind uimit să o vadă acolo. Carry îl privește preț de câteva secunde cum urcă în lift și apoi pleacă.

Pentru Carry,a fost ceva fugitiv, care dispăruse imediat cum i-a întâlnit privirea. Era chiar Taehyung împreună cu ceilalți,toți purtau măști negre,dar privirea lui o recunoscu din prima.

- Domnișoară,sunteți bine?

- Ah,da.. mulțumesc la fel!

Caroline se trezește la realitate și îi zâmbește fals omului,iar acesta pleacă. Fata încă rămăsese blocată în ușă. Chiar dacă a trecut fugitiv,privirea lui care o acaparaseră o făcu să simtă totul în reluare,cum totul s-a mișcat în reluare când s-au văzut.

Scutură din cap și intră nepăsătoare în casă, deschide plicul și își dă seama că era factura de curent care nu costa mult.

- Cine a fost? *Țipătul Miei se face auzit în toată casa*

- Poștașul,a adus factura de curent!

- Bine!

Carry lăsase plicul pe măsuța de sticlă din sufragerie și pleacă în camera ei.

___

Taehyung ajunse la BigHit împreună cu ceilalți și se opri prima dată în biroul managerului. Namjoon ciocăni puțin la ușă și apoi intrară unul după altul.

Behind Our Fake Relationship {Kim Taehyung}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum