*Perspectiva Miei*
- Mergem cu mașina? *Îl întreb eu pe Suga care era atât de plictisit*
- Ce dracu să mergi cu mașina pentru câteva minute? *Spune acesta agitat*
- Ce te aprinzi așa? Doar am întrebat. Pe unde o luăm?
- Eu nu o iau ,tu o iei! *Îl văd cum chicotește ,privind în altă parte*
- Pe unde mergem? *Mă corectez eu și îmi dau ochii peste cap*
- Pe drum, evident! *Spune și începe să râdă sarcastic*
Mă uit urât la el și nu-i mai spun nimic. Dacă îl întrebam ceva îmi răspundea sarcastic și așa, nu am chef de el..măcar mă duce în parcul de distracții.
Mergem pe un drum drept câteva minute apoi o luăm la dreapta, mai mergem în jur de 2-3 minute și dăm de o priveliște uimitoareee... Un parc mare de distracții se afla în fața mea. Nu am mai stat pe gânduri și l-am tras de mână pe Suga, îndreptându-ne spre cel mai apropiat ciocan.
- Yaaa! Eu te-am adus, dar cine a spus că trebuie să mă și dau cu tine? *Țipă Suga la mine, smulgându-și mâna din a mea*
- Te rog.. *spun și fac o față de cățeluș plouat*
A rămas pe loc, uitându-se la fața mea. Am profitat de ocazie și i-am înmânat banii domnului care se ocupa cu chestia asta mare și l-am tras pe Suga pe un scaun, iar acel domn i-a pus centura de siguranță.
- Ține-te bine, fraiere! *Strig, zâmbind victorioasă*
- Ce idioată! Aish..*plescăie Suga din gură uitându-se urât la mine*
Ciocanul a început să se miște. Mai intai în față , apoi în spate, apoi a început să ne dea peste cap. Eu eram în al 9-lea cer, iar el țipa și se zbătea. Am râs în sinea mea și l-am prins de mână , poate se mai calma.. Am observat cu coada ochiului că se uită nedumerit la mine, dar m-a strâns de mână când a început ciocanul să ne dea peste cap mai tare. După încă câteva minute de dat peste cap, s-a oprit. Am așteptat ca domnul acela să ne desfacă centurile de siguranță, apoi am pășit pe iarba verde și m-am așezat pe un zid mic.
- Să-ți amintești de altă dată că niciodată, dar niciodată să mai faci din nou fața aia de câine împuțit! *Spune nervos *
- Dar.. *încep să vorbesc, dar mă oprește ridicând un deget în aer și ducându-l spre buzele lui, iar în același timp murmurând un ,,shhh".
- Vreau înghețată! *Spun aproape țipând la urechea lui*
- Auzi, vrea înghețată.. du-te, dragă și ia-ți. Ce, fuge de tine cumva? *Spune și începe să râdă batjocoritor*
- Ești un idiot! *Îi reproșez eu*
- Mi s-a mai spus! *Spune el plictisit*
Mă ridic de pe ce stăteam și mă îndrept spre standul de înghețată supărată și bolborosind câteva înjurături la adresa brunetului.
- Ia-mi și mie una de căpșuni! *Strigă după mine*
- Una de căpșuni..până acum și-a bătut joc de mine. Idiotul! *Spun încet, încât să aud doar eu*
Îmi iau o înghețată de kiwi și îi iau idiotului o înghețată de căpșuni. Plătesc și mă îndrept din nou în locul în care era brunetul acela enervat. Mă așez jos și încep să îmi degust înghețata.
- Și eu? * Spune ca un copil mic*
Ridic înghețata lui în aer și o flutur câteva secunde apoi încep să vorbesc.
CITEȘTI
Behind Our Fake Relationship {Kim Taehyung}
RomancePovestea se rezumă la două surori, Caroline și Mia,acestea se mută din America în Coreea din cauza părinților lor,a statutului financiar și a repartizării Miei la o facultate din Seul. Caroline ajunge să-l cunoască pe Kim Taehyung,iar Mia pe Min Yoo...