25

1.3K 91 15
                                    


- Ya! O să-mi fie dor de tine! *Spun strâmbându-mă la Mia*

- Omo! O să plec doar pentru 3 săptămâni. *Spune ea, îndesând mormanul de haine în bagaj*

Și cică pleacă doar pentru 3 săptămâni,când ea își ia haine pentru un an, pe care abia le îndeasă în 2 geamantane mari.

- Dar e neapărat să pleci?

O întreb ,luând de jos un maieu apoi i-l dau ei să îl pună în bagaj.

- Da,are legătură cu facultatea. O să fac practică în Tokyo pentru 3 săptămâni și apoi mă întorc.

- De ce tocmai în Tokyo?

- Pentru că așa e proiectul și câștig bani de pe urma sa

- Și cât o să primești?

- Din câte am înțeles,100 € pe săptămână, plus cazare și masă.

- Mda,mă îndoiesc că o să primești tu
300 € la întoarcere *spun râzând*

- Nu fii negativistă! *Îmi dă un pumn în umăr din joacă*

- Vrei să te duc cu mașina până la aeroport?

- Nu,iau un taxi. Tu trebuie să mergi să te întâlnești cu Bang,doar el te poate ajuta. Dar ce ți-a spus mai exact?

- Că poate el să-mi ofere un job. Bineînțeles că la început l-am refuzat..

- Da, bineînțeles, orgoliul tău din nou .

Mă întrerupe ea și apoi începe să râdă. Normal că orgoliul meu mă ține tare,dar chiar nu mai am ce să fac,iar Bang e ultima speranță chiar dacă nu aș fi vrut ca el să mă ajute. În primul rand ,el m-a contactat, spunându-mi că are nevoie de mine ,iar în al doilea rând ,nu cred că o să fie un job rău și greu,nu?

- Revenind *spun râzând* după multe rugăminți din partea lui am acceptat,a zis că azi trebuie să ne întâlnim și să-mi dea foaia cu reguli .

- Și ca ce o să lucrii?

- Habar nu am nici eu. O să-mi spună azi.

După ce o ajut pe Mia cu căratul geamantanelor încărcate cu bolovani, care cântăreau o tonă,ieșim afară și așteptăm să vină taxiul în timp ce ne luăm rămas bun una de la alta.

- Să ai grijă de tine și să mă suni când ajungi.

- Bineînțeles,sunt foarte curioasă de jobul pe care ți-l oferă Bang. Deci ,fii sigură că te sun cum ajung acolo!

- Și eu...

După câteva minute ,taxiul a sosit ,iar Mia a intrat în el împreună cu bolovanii ei și a plecat.
Eu urc rapid sus pentru a mă schimba de haine și a mă pregăti de întâlnirea cu Bang,care va avea loc la o cafenea.

După câteva minute în care am stat să-mi aleg ținuta,m-am decis sa mă îmbrac așa

După câteva minute în care am stat să-mi aleg ținuta,m-am decis sa mă îmbrac așa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Behind Our Fake Relationship {Kim Taehyung}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum