Imediat veni rândul lui Taehyung și acesta se ridică în picioare și își alege o bilă roșie și își strecoară degetele sale lungi printre găurile bilei,ia bila și se poziționează cu spatele la noi și o aruncă într-o direcție total opusă. Pufnesc în râs împreună cu ceilalți și mă ridic în picioare, șiind că imediat vine și rândul meu. Taehyung ia din nou o bilă ,tot de aceeași culoare și o aruncă din nou. Aproape că pic pe jos de râs din cauza direcției pe care o avea, și nici o popică nu a fost măcar atinsă.
Acesta se întoarce cu fața spre mine și pufnește și el în râs din cauza prostiei sale.Mi se părea atât de drăguț, având acea atitudine, încât am rămas cu ochii blocată pe el până când acesta s-a așezat pe canapea. Îmi scutur capul și merg să-mi aleg o bilă, niște șușoteli mă fac să mă întorc și observ că se strânsese niște băieți în jurul nostru. Erau băieții de mai devreme care m-au privit când am ieșit din baie. O perfect, o să am și spectatori, iar eu habar nu am cum să îmi înfig și să-mi țin degetele pe nenorocita asta de bilă albă. Nu știu de ce am ales albă, dar sigur culoarea asta o să mă facă de râs în fața ăstora .
Iau bila în mână și încerc să nu o scap, având în vedere că era foarte grea pentru mine și mă întorc, dând de fata de mai devreme. Cine mai lipsea? Proprietarul localului? Pentru că sigur, acum o să mă fac de râs în fața atâtor oameni.
Inspir adânc și mă poziționez în fața linii albe și țintesc cu privirea acele popice albe. Îmi iau o poziție pe care am văzut-o în nenumărate filme în care cineva se juca bowling și las bila să alunece perfect și delicat din mâna mea,eu ajungând în altă poziție la final, exact cum am văzut în filme când degetele părăsesc bila ,iar aceasta se rostogolește pe o linie dreaptă până când face contact cu popicele,iar acestea cad toate dintr-o singură lovitură.
- WOOA!!
Aud în urma victoriei mele și mă simt mândră din prostul noroc pe care l-am avut. Mă întorc cu fața la Taehyung și rămân blocată instant din cauza zâmbetului pe care mi-l oferă chiar în acest moment. Chiar e pentru mine?
Acum țipă la mine,după două minute îmi zâmbește. Acum e supărat pe mine,după două minute râde cu mine. De ce faci asta, Taehyung? De ce îmi faci inima să mi se zbată doar din cauza unui zâmbet mic și nesemnificativ,de ce îmi faci asta? Ce ești tu pentru mine?
___
CITEȘTI
Behind Our Fake Relationship {Kim Taehyung}
RomancePovestea se rezumă la două surori, Caroline și Mia,acestea se mută din America în Coreea din cauza părinților lor,a statutului financiar și a repartizării Miei la o facultate din Seul. Caroline ajunge să-l cunoască pe Kim Taehyung,iar Mia pe Min Yoo...