16

1.5K 88 1
                                    

Taehyung tace,nu spune nimic,nu avea de gând să vorbească despre asta,nu avea de gând să spună că a fost cu cineva,doar JungKook știa acest lucru, dar nu-l va da niciodată de gol, JungKook e cel mai bun prieten a lui și știa că nu avea de gând să spună cuiva despre asta.

- Cred că ar trebui să ne explici asta!

- Ai multe explicații de dat,Kim Taehyung! *Cuvintele lui Namjoon și a lui Suga îl fac să devină neliniștit,nu știa ce să spună*

- Tae,ai încredere în noi! *Îi spune Jin pe un ton cald*

- Da, suntem prietenii tăi totuși,ar trebui să ai încredere în noi și să ne explici. *Îi spune și J-hope,încercând să-i explice cât mai frumos pentru a nu se enerva pe ei*

- Da,recunosc . Am fost cu o fată!

Taehyung își lăsă privirea în jos pentru a nu vedea fețele băieților și recunoaște,până la urmă erau prietenii lui și nu le putea ascunde acest lucru.

- Cu cine?

Jimin continuă să-l întrebe,toți erau curioși să afle adevărul,mai de grabă..erau îngrijorați pentru el ,nu voiau ca el să aibă probleme.

- JungKook,poți să le explici tu,te rog?

Taehyung se ridică îngândurat de la masă, lansându-l pe JungKook să le explice băieților. Pentru un moment,toți îl priveau urât pe JungKook,pentru că el știa ce s-a întâmplat și nu le-a spus, dar după s-au liniștit, știau că este cel mai bun prieten al lui și el trebuia să știe totul despre el.

Taehyung părăsește bucătăria, știind că prietenul lui nu le-ar povesti și partea a doua a întâmplării care e legată de planul lui cu Caroline. Avea încredere în el și îl lăsase să clarifice el treaba.

Se așeză în patul lui, dar nici bine nu făcuse asta că soneria de la intrare se făcu auzită în tot apartamentul. Spera ca cineva să răspundă, dar nimeni nu o făcea,soneria auzindu-se întruna.

Se ridică greoi din pat și merse spre ușa de la intrare, inspiră și expiră adânc,parcă știind cine se afla dincolo de ușă. Apasă pe cleanța ușii ,ușa deschizandu-se larg și în fața lui se afla managerul lui și cu menajera lor.

- Bună ziua , d-le Taehyung! *Femeia în vârstă face o plecăciune în fața băiatului,iar acesta strâmbă din nas*

- Ce faci,ajumma? Sunt mai tânăr decât tine! *Spune el pe un ton jucăuș, lăsându-și zâmbetul perfect la vedere,iar femeia se rușinează*

- Unde sunt băieții? Avem multe de vorbit!

Managerul intră înăuntru,ocolindu-l pe Taehyung fără prea mult efort. Taehyung îi zâmbește fals menajerei ,după care aceasta intră în casă și pleacă în treaba ei ,iar Tae închide ușa din urmă.

- Băiețiiiii!! *Țipă managerul din sufragerie pentru a se aduna cu toții*

___

- Taehyung,explica-mi ce s-a întâmplat în acea noapte!

Toți se aflau în sufragerie,stând pe canapeaua din piele,băieții priveau în jos pentru că nu știau ce să spună.

- M-am plimbat! *Răspunde Taehyung, privindu-l direct în ochi pe manager*

- Te-ai plimbat? *Bărbatul începe să râdă sarcastic , privindu-l urât pe Taehyung* mai ești și obraznic?

- D-le Bang...

- Taci ,Namjoon! *Îi spune managerul ,nelăsându-l pe RapMon să-i ia partea lui V*

- O să trec cu vederea peste asta dacă-mi spui cu ce fată ai fost!

Behind Our Fake Relationship {Kim Taehyung}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum