29

1.3K 92 13
                                    

*Perspectiva Taehyung*

Iau șampoanele și i le duc în baie,nu înainte de a bate din nou la ușă. Dacă era o altă fată în locul ei,dădeam buzna înăuntru fără a mai bate în ușă și mi-aș face de cap cu ea ,dar ea...cum am spus și prima dată când am văzut-o,nu e genul meu și nu mai simt nici-o atracție față de ea.

După ce îi las șampoanele în baie și plec pentru a-și face ea duș,merg și eu să inspectez casa,și așa nu am ce să fac .

După câteva minute ajung pe balcon și deja mă simt captivat de priveliștea de afară. E răcoare și afară ninge încetișor chiar dacă suntem în Martie.

Mă așez pe unul din scaune și îmi las capul pe spate rezemat de spătarul scaunului și mă las pradă gândurilor.

Deja îmi este dor de băieți și de apartamentul lor,azi e duminică și știu că toți vor să se odihnească așa că nu are rost să-i pun pe drumuri ca să ne vedem. Abia aștept ziua de mâine,cred că o să stau toată ziua la BigHit cu băieții pentru că trebuie să facem repetiții pentru următorul concert care va avea loc săptămâna viitoare în Seul.

Mă uit în jurul meu și mă simt atât de singur,nu am cu cine să râd, să vorbesc,să glumesc,să mă distrez..sunt atât de singur în apartamentul ăsta mare. Chiar dacă stă enervanta aia din baie cu mine,nu e la fel. E ca și cum nu ar fi,ca și cum n-ar exista pentru mine,chiar dacă mă cert cu ea și uneori mai avem scurte interacțiuni..tot nu mi se pare ceva wow pentru a trece timpul.

Ea e în lumea ei și eu în a mea,suntem atât de diferiți unul de celălalt,mă întreb cum am putut să o plac și să am încredere în ea. E ca toate celelalte ,cum i-am și spus-o în față, dar bine că mi-am dat seama cine e din timp altfel ,mai târziu sufeream și mai mult,bine că au fost băieții acolo pentru a mă sprijini,mai ales JungKook. Ah ,da. Oare ce face JungKook acum? Să îl sun?
Îmi iau telefonul din buzunar și îl apelez pe el.

Convorbire telefonică.

- Ah, Tae! *Se rățoiește acesta la telefon, lăsându-mă confuz*

- S-a întâmplat ceva?

- Da, mi-ai distrus momentul!

- Ya! Ce moment?

- Mai știi de tipa aia de care ți-am spus că tot încerc să o fut de luni bune și nu reușesc?

- Da,de ce? *Întreb cu un mic amuzament*

- Tocmai ce eram pe cale să o fac de atâta timp și tu m-ai sunat,iar ea s-a rușinat imediat și a plecat.

- Unde? În baie? *Întreb,râzând de el*

- Nu, acasă. Logic că în baie,unde crezi că fug toate când se rușinează?

Hmm... Carry nu a fugit în baie când s-a rușinat atunci când am mers prima dată acasă la ea pentru a-mi da un tricou nou și am început să-mi desfac nasturii cămășii în fața ei. Ea mi-a zis că put......

- Îți zic că puți?

- Adică? *Întreabă el , râzând*

- Asta mi-a zis Carry când s-a rușinat pentru prima oară de apropierea dintre noi....*râd și eu împreună cu el și încep să-mi aduc aminte fazele de pe atunci*

- Atunci înseamnă că e bestială fata,apropo ..ce face?

- Duș..*îmi dau ochii peste cap* dar de ce întrebi?

- Eram curios că nu-i aud vocea pe fundal...

- Aish,știi ce enervantă e? *Încep să mă plâng ca un copil mic* nu o mai suport.

Behind Our Fake Relationship {Kim Taehyung}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum