<<După 3 ani❤️>>
* Perspectiva Carolinei*
Convorbire telefonică °°°
- Babe, unde ești?
- Acum am intrat în mașină, Tae. Ce faci?
- Stau cu micuțul Ryan. Mă tot rog de el să-mi dea pupic și nu vrea. *Chicotesc la vorbele iubitului meu și de felul în care se plângea el *
- Tae, are abia un anișor. Cum vrei să înțeleagă ce spui tu? *întreb chicotind*
- Înțelege ce îi spun, dar îi încăpățânat ca mă-sa.
- Yaa! *țip, prefăcându-mă afectată de spusele lui*
- Glumesc. *spune el râzând * Dă-mi camera și o să vezi că înțelege ce îi spun.
- Bine.
Spun râzând și activez camera, iar în secunda următoare Taehyung apare pe ecran împreună cu micuțul Ryan.
- Ryan! * Strig fericită când îl văd pe cameră *
- Ryan, uite-o pe mami.
Spune Taehyung și îl face pe micuț să-și îndrepte toată atenția pe mine.
Încep să râd când văd că pe fața micuțului meu se așterne imediat un zâmbet drăguț când mă vede.- Arată-i lu mami cum îi dai tu pupic lu tati..
Spune Tae și își țuguie buzele pentru a primi un pupic din partea fiului său.
Încep să râd când micuțul se holbează la buzele tăticului său apoi își întoarce privirea și după câteva secunde își pune degețelele pe ele, iar Taehyung își deschide gura, prefăcându-se ca i le papă, iar Ryan începe să râdă adorabil.- Ryan *spun râzând * uită-te la mami.
- Ryan, uite-o pe mami acolo.
Îi spune Taehyung, apoi micuțul își întoarce privirea spre mine și mă privește atent împreună cu tăticul său.
- Ryan, uite-te la buzele lu tati *îi spun micuțului, iar acesta își întoarce privirea pe tăticul său, iar Taehyung își țuguie din nou buzele*
- Dă-i un pupic *spun tot eu, iar micuțul doar se uita la buzele lui Taehyung*
- Hai, Ryan. Dă un pupic la tati.
Încep să zâmbesc fericită când văd imaginea din fața mea. La rugămințile mele și a lui Taehyung, Ryan îi oferă un pupic mic tăticului său.
CITEȘTI
Behind Our Fake Relationship {Kim Taehyung}
RomancePovestea se rezumă la două surori, Caroline și Mia,acestea se mută din America în Coreea din cauza părinților lor,a statutului financiar și a repartizării Miei la o facultate din Seul. Caroline ajunge să-l cunoască pe Kim Taehyung,iar Mia pe Min Yoo...