* Perspectiva Miei *Lumina se reflectă obraznic printre draperiile albastre din cameră, făcându-mă să mă întorc pe partea opusă pentru a-mi continua somnul.
Îmi simțeam ochii grei, gândul că trebuie să merg la facultate îmi dădea dureri de cap. Prea cald și prea confortabil era sub pătura care îmi acoperea întreg corpul și îmi dădea o stare de relaxare.
Cu toții știm acel moment și acel sentiment când trebuie să mergi la școală/ facultate/ serviciu, iar tu stai prea bine sub păturică și nu ai chef să te ridici din pat. Tot ce-ți dorești în acel moment este să oprești dracului alarma aia care suna de zor când îți era somnul mai dulce și să uiți de serviciu/facultate/școală și să-ți continui somnul.
În câteva secunde alarma se oprește, iar eu nu îmi amintesc să fi oprit-o.
Simțeam pe pielea mea ceva fin și catifelat..păreau a fi niște degete lugi care îmi străbat brațul gol, pielea făcându-mi-se de găină.
Mă foiesc puțin până simt niște buze moi lipiindu-se încetișor de spatele meu, pe brațul meu..urcând până în zona gâtului în timp ce degetele sale obraznice îmi cercetau zona abdomenului.Nu pot spune că nu îmi plac atingerile iubitului meu, aproape în fiecare dimineață când trebuie să plec la facultate sunt trezită de el într-un mod tandru,doar că ...de la niște simple atingeri el vrea mai mult, nu se poate opri doar la atingeri.
De aceea,nici nu știu cum ar trebui să reacționez acum. Să-i înlătur mâinile de pe mine ca să mă lase în pace sau să-i ofer plăcerea cuvenită de care avea nevoie încă de ieri?- Yoongi,nu e prea de dimineață?
*Întreb eu când mâinile lui îmi cercetau fesele* adică trebuie să merg la facultate,chiar nu am chef în dimineața asta. *Spun, întorcându-mă cu fața la el*Îi puteam observa cearcănele,ceea ce rezultă că nu s-a odihnit destul,dar tot sexy și atrăgător este pentru mine indiferent de cum arată.
Acesta chicotește la spusele mele și îmi oferă un sărut pe frunte, luându-mă în brațe.
- Azi e sâmbătă,babe! *Îmi spune cu o voce groasă, privindu-mă direct în ochi*
- Atunci pentru ce a fost alarma aia?
- Ai uitat că azi avem concert? Trebuie să ne trezim devreme ca să ajungem la locul unde o să se desfășoare concertul, trebuie să inspectăm scena, să facem repetițiile de scenă și mai multe ..
Îmi explică el mie, ținându-mă încă la pieptul lui unde era cald și bine.
- Ah...*spun eu, dându-mi o palmă mintală* atunci ar trebui să ne pregătim?
- Știi...încă avem destul timp încât să facem ce trebuia făcut aseară și după să ne pregătim *îmi spune el cu o față perversă*
- Yoongi!
Pufnesc eu și îi înlătur brațele, după care mă ridic imediat din pat, lăsându-l pe el șocat și dezorientat.
- Numai la asta ți-e gândul,idiotule!
Spun nervoasă,intrând direct în baie pentru rutina zilnică. Când credeam și eu că există măcar un moment în care să nu se gândească la prostii și ar putea face altceva în schimb. Cum ar fi să fie puțin romantic cu mine în dimineața asta și să petrecem câteva momente în liniște,dar el nu...
Ușa băii se deschide ,iar el stă rezemat de tocul ușii, privindu-mă confuz din cap până-n picioare.
- Vrei să-mi spui și mie ce-s apucăturile astea pe care le ai de aseară? *Îmi spune pe un ton rece fără să schițeze vreo reflexie*
CITEȘTI
Behind Our Fake Relationship {Kim Taehyung}
RomancePovestea se rezumă la două surori, Caroline și Mia,acestea se mută din America în Coreea din cauza părinților lor,a statutului financiar și a repartizării Miei la o facultate din Seul. Caroline ajunge să-l cunoască pe Kim Taehyung,iar Mia pe Min Yoo...