12

1.7K 101 0
                                    

Orele au trecut destul de rapid pentru Mia,iar acum ,fetele stau amândouă în fața facultății, așteptându-l pe Kevin ca să apară.

Mia încă nu îl cunoaștea îndeajuns de bine pentru a avea o părere despre el. Ce aflase până acum, era că își iubea mult sora și îi voia binele,îl îngrijora obsesia fetei pentru acel băiat.

Mia nici nu știa despre ce era vorba ,era total pe lângă situație, dar nu voia să se bage în treburile celor doi pentru a afla despre ce era vorba chiar daca curiozitatea o mânca de vie,voia doar să stea departe de certuri și de neînțelegeri.

- Uite-l că a venit în sfârșit!

Spune Deanna puțin deranjată de întârzierea fratelui său. De obicei nu prea întârzia cand trebuia să vină după ea.

O luă pe Mia de mână și intră amândouă în mașina băiatului.

- Bună ,fetelor! *Le zâmbește el*

- Bună! *Spune Mia, înroșindu-se din cauza zâmbetului său *

Îi plăcea cum arăta,părea un băiat destul de calm și cu bun simț. În același timp,părea destul de matur și deștept. Mia nu știa ce fel de vedetă sau cântăreț era el. Nu îl simpatiza doar pentru asta,se simțea într-un fel atrasă de el, dar nu știa care îi erau sentimentele,voia ca totul să meargă de la sine și să-l cunoască prima dată, înainte ca să facă ceva.

- De ce ai întârziat? *Întreabă Deanna răutăcioasă*

- Am avut puțină treabă pe la studio,nimic mai mult, scuze! *Spune el cu calm,iar Mia nu putea să înțeleagă cât de calm putea fi băiatul ăsta sau era așa doar în preajma ei*

- Ai rezolvat cu biletul?

- Pai...am fost să-ți iau un bilet, dar nu mai erau locuri libere în primul rând și nu am luat nimic,voiam să vorbim despre asta..

- Poftim?! *Se agită fata dintr-o dată,iar Mia aproape că se speriase. Frații erau total opuși,el era blând și clam,iar ea era nesimțită și rea. După ce că a fost să-i ia bilet și s-a gandit că ar trebui să vorbească cu ea,ea doar se agită și reacționează urat*
Cum sa nu mai fie locuri libere? Nu-mi pasă,te duci să vorbești cu RapMonster sau direct cu Tae,și așa te cunoști cu ei!

Fata explodează ca o bombă și apoi își mută privirea urâtă și încruntată pe geamul fumuriu al mașinii. Mia nu putea înțelegea cât de obsedată poate fi,cum putea să țipe ca o descreierată doar pentru un amărât de loc? Dacă ea le făcea așa părinților ei,o și dădeau afară din casă sau cine știe cum ar fi pedepsit-o.

- Cum naiba să mă duc să le spun..,,știți,sora mea e obsedată după voi și m-a trimis să iau un bilet pentru ea în primul rând", ești penibilă! *Kevin se enervează și el,chiar avea dreptate,nu se putea duce așa hop țop la ei și să le cersească un loc*

- Nu-mi pasă ce faci,dar vreau un loc în față! Și nu ți-e greu să faci rost de el, ești un idol k-pop și ți-e foarte ușor să faci măcar atât pentru mine!

- Tu ,acum profiți de poziția și bunătatea mea?!

Kevin pusese o frână bruscă,iar mașina se opri,fetele se speriaseră,iar Mia nu știa cum să reacționeze,frâna bruscă i-a provocat un gol în stomac.

- Te avertizez! *Îi spune clar și răspicat surorii lui* eu nu sunt mama sau tata pentru a-ți face mereu pe plac! Sunt eu fratele, dar nu sunt prostul tau, să-ți fie clar! Și biletul, ți-l poți cumpăra și singură!

Kevin îi spune surorii lui tot ce avea pe suflet,iar fata doar îl privea speriată și nu știa ce să spună,fratele său nu îi mai făcuse asta niciodată.

Behind Our Fake Relationship {Kim Taehyung}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum