53

1.2K 79 19
                                    

* Perspectiva lui Taehyung *

Sunetul enervant al telefonului se aude ca printr-un ecou în capul meu, făcându-mă să mă strâmb și să mă întorc cu spatele la Carry.

- Iubito, oprește te rog alarma aia neneorocită...

Spun eu printr-un mormăit, sperând ca alarma să se oprească dracului odată, dar se pare că nu era așa.

- Carry?

Mă ridic în fund când îmi dau seama că ea nu era lângă mine. Mă uit buimac prin împrejur și-mi iau telefonul de pe noptieră. Nu sunase alarma, Bang mă sunase.

Convorbire telefonică °°°

- Da? *răspund eu pe un ton nervos din cauza imbecilului care m-a sunat *

- Taehyung, ce faci?

- Dorm, ce darcu să fac? *răspund arogant *

- Scuze că te-am trezit, dar trebuie să-ți faci bagajele.

- De ce? * întreb mirat, nu trebuia să merg niciunde pentru a-mi face bagajele*

- Azi te întorci înapoi acasă. S-a terminat, totul, a trecut și te poți întoarce înapoi la băieți

- Serios? * întreb fericit, dar în același timp și agitat *

- Da, într-o oră să fii aici.

- Bine. * spun și închid apelul *

Îmi arunc telefonul prin pat apoi mă întind ca o râmă.

- Carry?

Strig după ea, ridicându-mă din pat și îndreptându-mă spre sufragerie.

- Carry? *strig mai tare când văd că ea nu-mi răspunde * Carry? *intru în bucătărie, dar ea nu era nici acolo *

- Caroline?!

Urc în grabă scările de la etaj și mă îndrept spre dressingul el, nici acolo nu era. Asta mă speriase.
Cobor scările și intru în baie fără să bat la ușă, sperând să fie acolo.

Bătăile inimii începu să-mi fie și mai puternice când văd baia goală.
O fi cu Mia? Să plece așa de dimineață fără să-mi spună? E imposibil!

Merg înapoi în camera mea și îmi iau telefonul de pe pat, apelând-o pe Mia.

Convorbire telefonică °°°

- Mda? *îmi răspunde somnoroasă*

- Mia, scuze că te-am trezit *spun agitat*
Ămm.. Știi unde e Carry? Adică e cu tine?

- Nu.. De ce mă întrebi? Nu e cu tine?

- Nu, nu știu unde e sau dacă a plecat undeva. Nici măcar nu mi-a spus nimic.

- Poate o fi cu Bang..

- Ah, posibil... *răsuflu ușurat, sigur e cu el* mersi oricum!

- N-ai pentru ce!

Convorbire telefonică încheiată °°°

Ce e ciudat, e faptul că dressingul ei e gol, nu mai e nici măcar o eșarfă sau ceva, e gol.
Poate s-a mutat din nou lângă apartamentul nostru?

Tot mă simțeam agitat și simțeam că ceva nu e în regulă.
Decid să o apelez, să fiu sigur că e bine.
O apelaz, dar imediat îmi răspunde robotul. De ce telefonul ei e închis?

Îmi ciufulesc părul nervos din cauză că nu știam unde e. Încercam să îmi spun că e bine și că nu am de ce să mă îngrijorez, sigur mă va suna ea înapoi, așa că merg să-mi fac și eu bagajele.
___

Behind Our Fake Relationship {Kim Taehyung}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum