20 (kiss)

1.7K 103 27
                                    

Perspectiva Taehyung

Motorul mașinii se opri ,iar o liniște apăsătoare se lasă între noi. Ea nu spunea nimic ,ci pur și simplu privea peste parbrizul mașinii, dansul fulgilor de zăpadă.

Mi se părea atât de drăguț cum privea jucăușă, și îi vedeam pe chipul ei dorința de a ieși afară și a se juca în mormanele de zăpadă.

- Haide!

Îi spun eu pe un ton calm și ea îmi oferă în schimb un zâmbet larg și copilăresc.
Pășesc înafara mașinii ,iar un aer rece și tăios se izbi de fața mea. Mă întorc în dreapta mea pentru a vedea dacă și ea a ieșit afară și o văd cum își afundă fața în gulerul paltonului, și o vedeam cum strângea ochii din cauza gerului.

- Unde mergem?

Mă întreabă cu un glas stins în timp ce dinții îi clănțăneau și dârdâia de frig. Zâmbesc când văd asemenea imagine și pășesc în dreptul ei, punându-mi brațul după umerii ei.

- O să vezi.

Îi spun eu, zâmbind și mă îndrept cu ea pe aleea care era înconjurată numai de brazii încărcați cu zăpadă. Bănci de o parte și de alta a străzii,care și ele erau pline de zăpadă. Era întuneric afară ,iar strada era luminată doar de stâlpii de lumină.

Ne îndreptăm spre o cabană din apropiere până ajungem în fața ei, și deschid ușa.

Pășim în cabana întunecată,iar ușa se închide singură,ceea ce o face pe ea să se sperie și să scoată un mic țipăt, aruncându-se în brațele mele. Pe moment,am simțit că tot Universul e al meu, ea în brațele mele..îmi oferea atâta căldură după care tânjeam de multă vreme,bătăile inimii au început să crească și eram blocat . Corpul meu nu mai voia să-mi asculte comenzile și să-mi reiau poziția . Pur și simplu stăteam cu ea în brațe și o priveam în ochi. Chiar dacă înăuntru era un întuneric total,îi simțeam ochii săi arzători.

Era pentru prima oară când mă simțeam așa în prezența unei fete,voiam ca aceste momente să nu se termine prea repede și să pot sta cu ea în brațe,să o strâng și să o sărut. Îmi doream atât de mult să îi gust buzele în momentul acesta. Să-mi petrec tot timpul din lume cu ea și să o țin de mână. De de ce simt asta? De ce mă simt așa când sunt cu ea? De ce inima îmi bate de două ori mai repede când sunt aproape de ea? De ce mintea mea o ia razna și inima o ia la goană când sunt cu ea? De ce mereu vreau să o văd fericită și cu acel zâmbet minunat pe chipul ei?

O plac?

- La mulți ani!!

Luminile se aprind , dezgolind chipul ei minunat. Da, aveam dreptate,stătea în brațele mele și aveam contact vizual,am fost uimit când am văzut că și ea mă privea cu aceeași ochi uimiți și confuzi,am văzut în ochii ei aceleași gânduri ca și ale mele.

Țipătul indivizilor care ne-au stricat momentul ne-au făcut să tresărim, și ea să se tragă din brațele mele. Lipsa ei am simțit-o pe loc,mă simțeam atât de singur fără corpul ei mic și fraged.

- Mulțumesc!

Spune ea, roșind și aleargă în brațele surorii ei în timp ce eu eram cu privirea fixată pe ea până am dat de o persoana cunoscută mie. Nu mă așteptam să fie aici.

- V,nu mă așteptam ca prietena ta să fie așa drăguță! *Îmi spune Suga,iar un mic zâmbet îmi apare pe buze când am auzit termenul de ,, prietenă"*

- Iar eu nu mă așteptam să fiți aici! *Le spun eu , luându-i în brațe pe băieți în timp ce mă simțeam urmărit de niște ochi*

- Nici noi nu credeam că o să ajungem aici până când ne-am întâlnit cu Kevin și Mia,iar ei ne-au spus că e ziua Carolinei. *Îmi spune Namjoon în timp ce îl arată pe Kevin cu degetul*

Behind Our Fake Relationship {Kim Taehyung}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum