* Perspectiva Carolinei*
- Ce mai faceți voi ,tinerilor?
- Sunt...Suntem *se corectează el * tare fericiți să te vedem aici.
Spune Taehyung, dându-și ochii peste cap ,nefericit să-l vadă pe Bang ,iar eu mă abțin să nu pufnesc în râs când îl văd cum face . Îl strânge în brațe frățește,dar mai mult ar prefera să-i dea un șut în fund și să zboare din casa lui, tipic lui Taehyung..
- Bună, Bang! *Spun eu, zâmbind*
- Hei ,Carry! Mă bucur să te văd! *Răspunde acesta , luându-mă în brațe* vi-am adus un cadou, amândurora.
- Cadou ?
- Amândurora?
Spunem amândoi în același timp apoi ne privim unul pe altul , încruntați. Sinceră să fiu,mă aștept la orice din partea lui Bang,deci..nu o să mă surprindă ce a adus cu el, dar să vedem.
- Da *răspunde moșul* Copii?!
,,Copii?!" ??
Eu și Taehyung îl privim încruntați pe Bang ,neînțelegând nimic. Pe lângă faptul că ne-a pus să stăm împreună și să ne suportăm,acum ne-a mai adus și copii pe cap?
De după Bang apar niște corpuri cunoscute mie ,iar singura persoana care mă făcu să tresar uimită și fericită,fu Mia, căreia i-am sărit direct în brațe, luând-o pe neașteptate și săraca,s-a dezechilibrat și am picat amândouă pe jos, bineînțeles...eu am picat pe moale ,iar ea fu cea care a picat pe jos.
- Carry! Ce dracu?! *Se plânge ea în timp ce își mângâie fundul ,iar eu doar zâmbesc*
- Și mie mi-a fost dor de tine! *Spun și o strâng din nou în brațe*
- Se pare că-ți cam place să-mi stai la picioare *spune Taehyung sarcastic,iar eu mă abțin să nu-i arăt degetul mijlociu * Bună , băieți! *Își ia prietenii în brațe , formând o îmbrățișare de grup*
- Haideți, poftiți înăuntru! *Spune mama lui Tae*
- Mulțumim! *Răspunde RapMon*
Și așa intrăm cu toții în sufrageria mare de la parter și ocupăm canapelele,eu m-am așezat cu Mia pe un fotoliu mai mic ,iar restul pe canapele. Bineînțeles că Taehyung se strâmbă când Bang se așează lângă el,așa îți trebuie!
Imediat apar și celelalte rude ale lui, împreună cu micuțul nepoțel al lui Taehyung,pe care mă ofer să-l iau eu în brațe,ceea ce i-a captivat atenția Miei, dar imediat îi fu spulberată de apariția încântătoare a lui Manu. Îmbrăcat la costum,cămașă albă și pantofi maroni,părul îl avea dat peste cap cu mult fixativ ce părea destul de vizibil.
Mia se încruntă la el apoi se întoarse la mine,așteptând răspunsuri,iar eu îi fac semn că o să-i povestesc tot. Aceasta afirmă din cap și se reîntoarce la micuțul din brațele mele.
CITEȘTI
Behind Our Fake Relationship {Kim Taehyung}
RomancePovestea se rezumă la două surori, Caroline și Mia,acestea se mută din America în Coreea din cauza părinților lor,a statutului financiar și a repartizării Miei la o facultate din Seul. Caroline ajunge să-l cunoască pe Kim Taehyung,iar Mia pe Min Yoo...