NO ONE POV .
.
." apa dah jadi ni ? kenapa yeona boleh pengsan pulak ? "
mark terus soal mingyu bila yeona dah dimasukkan ke dalam wad yang sama seperti ahli kelab dia yang lain .
" entah , tiba tiba je di angkat kepala dan pandang kitorang semua , pastu tetiba je terus rebah tak sedarkan diri "
mark yang dengar penjelasan mingyu betul betul tak puas hati .
takkanlah pengsan sebab tu je kot ?
yeona akan pengsan dan lemah macam tu kalau makan or hidu something yang dia alergic .
" sir , maybe yeona pengsan sebab stress kot "
pandangan mark terus tertumpu ke arah seungkwan yang tiba tiba muncul .
dan diikuti hoshi , woozi , dino , dan jun
" kenapa pulak nak stress ? "
" entahlah , tapi maybe sebab budak kelab kita kot . hampir semua budak kelab kita tuduh yeona punca team kita jadi macam ni "
" jadi apa ? "
mark terus soal seungkwan.
" jadi macam ni . terlantar tak sedarkan diri . "
" pastu diorang kata maybe yeona letakkan racun kat tin minuman yang ahli kelab dan pemain kita minum.
seungkwan kata dengan nada serius dia .
" lammak , kau percaya ke cakap orang mereng tu siakk "
" haah , takkanlah yeona nak buka tin tu pastu letak racun pastu gam balik ? "
dino dan hoshi terus kecam seungkwan bila dia dah habis terangkan semuanya .
hoshi jeling seungkwan setajam mungkin , dino pulak mencebik menyampah .
mark hanya berdiam diri .
belakang leher di gosok perlahan . bukan budak kelab je , mark pun rasa yeona yang rancang semua ni .
yeona je suspek semua benda ni jadi .
mark pejamkan mata , senyuman sinis yeona terbayang di fikirannya .
mesti dia tersenyum sebab rancangan dia dah berjaya kan ?
tapi , takkanlah yeona sanggup nak buat macam tu ?
mark ketap rahang sendiri , perasaannya betul betul dah celaru .
hatinya berbelah bahagi . hatinya seperti ada dua sisi . pada sisi lain , ini semua angkara yeona . dan pada sisi yang lain pulak , yeona langsung tak bersalah .
rambut dikusutkan .
serius , mark tersangat buntu sekarang ni .
" weh , agaklah nak minum bekas orang bijak "
" biarlah , bukan mulut dia tempiaskan racun pun . hanat anda dino . "
" masalahnya , TU BEKAS ORANG "
" masalahnya yang minum ni aku , bukan kau . lagipun ni air yeona habau ! "
mark toleh ke arah mereka yang tetiba je bising dalam keadaan tengah runsing sekarang ni .
" korang kenapa bising bising ni ? "
mereka semua terus toleh pandang mark .
" ni haa sir , seungkwan nak minum sisa yeona "
YOU ARE READING
[ C ] Regret | yoongi
Fanfiction" jangan permainkan kepercayaan yang aku beri " [ c o m p l e t e 🌸 ]