aku yang tengah dengar lagu ni rasa terganggu bila kerusi kat sebelah di tarik .
aku kerling sekilas.
ahh , suga dah sampai rupanya .
USUSHSUSSHSU ! WEH AWKWARD WEH SERIUS AKU TAK TIPU NI TETAN .
lepas je dia konfes semalam, aku terus pecut memalam buta tu balik rumah aku .
panggilan suga aku just buat tak tahu je , asalkan aku lari dan lesap dari pandangan dia .
pastu , jinyoung oppa pulak belum sampai rumah .
jadi aku terus panjat pagar dan duduk mereput depan pintu rumah .
hsksshaksbsj .
ni sebab malu sangat weh .
TAU TAK DIA ORANG PERTAMA KATA MACAM TU !
so , aku tak ready .
aku tersangat tak ready nak mampos .
tapi , aku suka suga ke ?
HALAAA AKU MALU NI HANATTT .
tetiba belakang aku dicuit seseorang.
aku terus toleh .ah ,
sae ra.
terus aku tanggalkan earphone dari telinga .
aku cuba senyum . bukan apa , aku dan dia jarang bergaul dah lately ni .
kalau aku nak dekat , dia terus macam tak nampak aku . lagi best bila dia nampak aku , dia terus lari .
aku nak tanya , tapi dia selalu mengelak .
kalau aku chat , haram jadah tak reply . aku whatsapp , ermm menyedihkan kena block .
so , aku just biarkan jelah .
aku nampak sae ra telan liur sebelum kerling sekilas sunmi dan suran yang tengah pandang dia .
aku pulak setia menunggu , apa motif dia tetiba main cuit cuit bahu aku.
" ermm , boleh tak temankan aku ? "
aku kerut dahi .
" aku nak beli something , aku takut nak pergi sorang . so , boleh tak temankan ? "
aku pandang sae ra . entah kenapa , aku rasa sae ra macam berharap sangat aku kata " tak " .
dia macam tak nak aku temankan dia . tapi aku cepat usir dari pemikiran.
fuhh , imaginasi pelik sangat .
aku hanya angguk dan senyum .
" boleh je . apa pun demi kau "
tanpa pedulikan sesiapa , aku terus melangkah keluar class bersama sae ra. aku genggam tangan dia , sejuk semacam je .
aku nampak sae ra macam gelisah sangat .
" kau sakit ke ? asal pucat ? "
aku soal sae ra.
dia geleng kepala . aku kerut dahi .
aku rasa dia banyak berubah , sejak malam dia ' halau ' aku balik tu .
telefon berbunyi , menandakan notification masuk .
aku buka chat.
tch , dari suga rupanya . tetiba aku berdebar pulak nak buka wehhh .
[ mint sugar ]
kau pergi mana ?
[ park yeona ]
teman sae ra jap . dia kata dia nak beli something . kenapa ?
YOU ARE READING
[ C ] Regret | yoongi
أدب الهواة" jangan permainkan kepercayaan yang aku beri " [ c o m p l e t e 🌸 ]