[ 45 ]

1.2K 183 46
                                    

NO ONE POV .

.
.

" takde apa apa yang bahaya cuma tulang hidung dia retak sedikit . so , mungkin ambil masa yang lama supaya hidung dia tu okay balik "

" tapi kenapa sampai tak sedarkan diri ni ? "

" tu sebah hentakan kuat yang berlaku kat perut dia , so benda tu mengakibatkan tekanan darah dia menaik secara mendadak . "

doktor jackson terangkan sebaik mungkin bila nampak mark dah macam nak bertukar jadi iron man kat sini .

" ermm btw , boleh saya tanya tak ? "

mark terus pandang doktor jackson . apa kes pulak nak minta izin bagai ni ?

" ermm , budak yang pengsan tu memang suka sangat pengsan ke apa ? atau dia suka baring kat hospital ni ? macam selalu sangat dia masuk hospital sejak kebelakangan ni "

mark pandang doktor jackson tajam .

" sebelum saya jadikan doktor pengsan tak bangun untuk lima tahun , better doktor diam "

mark menunduk lalu raup wajahnya sendiri . perbualannya dengan doktor jackson bermain di fikiran .

bila rasa dirinya diperhatikan , mark terus toleh kiri .

member member yeona yang sibuk tenung mark terus kelam kabut alihkan pandangan .

dari tadi mereka perhatikan mark , nak cari persamaan wajah mereka berdua .

tapi langsung tak jumpa .

" sir tahu korang nak tanya something kan ? tanya je la "

bila mark dah kata macam tu , seungkwan dan dino yang pertama dekatkan diri dengan mark .

dan diikuti oleh member yeona yang lain .

" betul ke apa yang sir kata kat gelanggang tadi ? "

" sir ni abang kandung yeona ? "

" kenapa muka korang tak sama ? "

" sir tipu je kan ? "

mereka dah lontarkan bermacam macam soalan ke arah mark dan mark hanya tersenyum suka .

" shuttt , by the way mulai sekarang jangan panggil  mark . panggil jinyoung je . sir jinyoung "

mereka semua terdiam .

" weh lain hanat kalau jinyoung . rasa stranger gila "

hoshi terus bisik ke arah mingyu . mingyu turut mengangguk . mengiyakan kata kata hoshi ..

" macam aku tengah bercakap dengan dua watak tapi dengan orang yang sama "

" kau merepek apa ni hanat ? "

" haa , dan kenapa sir palsukan nama sir ? "

seungkwan yang terdengar perbualan hoshi dan mingyu terus angkat tangan .

banyak perkara yang mereka perlu tahu tentang yeona ,

dan jinyoung .

" betullah , hyung ni abang kandung yeona . tapi kitorang dah lama terpisah . ermm , maybe dalam 8 atau 9 tahun macam tu . masa tu umur yeona 9 tahun . hyung pulak baru masuk 13  "

seungkwan dah ternganga luas luas . bapakk lama .

joshua dan suga yang mendengar turut mengangguk .

" sorry if aku gelarkan diri aku sebagai hyung . lagipun gelaran ' sir ' tu kita just guna kalau kat high school je la "

mereka semua mengangguk faham .

[ C ] Regret | yoongiWhere stories live. Discover now