[ 16 ]

1.4K 159 13
                                    

lelaki memang suka berahsia . ni aku nak tanya , apa yang bestnya sangat rahsia tu ?

nak diri sendiri je yang tahu huhh , takpelah aku tak kesah pun . pfft .

sekarang ni aku dan saera dan member aku yang lain tengah  duduk kat seat kitorang ,

paling depan sekali .

so , mudah sikit nak nampak yoongi dan joshua beraksi kat gelanggang tu .

aku nampak sesak sangat kat sini , maklumlah pertandingan juara antara juara tengah nak berlangsung.

semua tak nak ketinggalan.

" sunmi , tangkap gambar cantik cantik tau "

aku toleh kanan ,

even dalam keadaan bising ni tapi aku still tak pekak lagi .

suran dan sunmi elok duduk tak jauh dari aku .

bersinar je muka suran , sedangkan sunmi dah buat muka menyampah . terpaksa datang kot .

aku syak suran takleh move on dari joshua kot . ni nak tangkap gambar dia bagai .

" MIN YOOOOONNN GIIII !"

" JOSHUAAAA !"

" ENERGETIC HIGH SCHOOL YEAHHH "

" KAIIIII   "

" GULLAKKK !!"

kitorang semua dah menjerit bila nampak ahli ahli pasukan kitorang dah masuk gelanggang ,

mereka sibuk regangkan badan dan anything else yang aku tak tahu .

aku nampak yoongi langsung tak buat riak muka apa apa .

nerves ke , gelabah ke . muka dia just macam tu je , nothing .

sedangkan joshua , nampak sangat dia tengah berusaha tenangkan diri dia .

dan tak lama lepastu pasukan pihak lawan pulak yang masuk dan berbaris secara berhadapan .

kitorang yang jadi penonton ni dah practice nak sakitkan tekak sebab nak jerit lama lama dan kuat kuat .

ajumlerr kita berdoa agar high school kitorang ni menang ,

sebab kalau menang baekhyun ajak aku date malam ni EYAAWWWW !!

<<<<<>>>>>

" yeayy ! tahniah korang ! tak sangka korang menang !"

aku dah jerit jerit sebaik saja high school kitorang dah di umumkan sebagai pemenang .

aku dah acah nak peluk mereka tapi tak jadi sebab saera terus tarik aku .

" behave yeona . kau ni gila la "

aku dah sengih . nampak sangat di jeles kalau aku peluk joshua nanti hakhakhak .

lagipun , aku takkan peluk punya . baekhyun kan ada . afafaafagjaamsn

" tahniah sebab berjaya dapatkan gelaran juara ".

tetiba mark datang dan mengucapkan tahniah kepada pemain basketball high school kitorang .

aku nampak senyuman mark lebar sangat , menunjukkan yang dia betul betul berpuas hati .

" kalau bukan sebab latihan yang sir suruh kami , kami takkan raih kejayaan ni "

jaebum , antara pemain yang banyak jaringkan gol terus bersuara .

yoongi , joshua dan lain lain hanya anggukkan kepala dengar apa yang jaebum katakan .

mereka semua bow sesama sendiri dan sembang kejap lalu terus blah .

[ C ] Regret | yoongiWhere stories live. Discover now