Merhabalar...Umarım bölümü beğenirsiniz diyorum yine her zamanki gibi. Bu bölümde Sırma'nın hikayesine değindim ve onun ağzından kaleme döktüm yaşadıklarını. Bence onun ve Aslan'ın hikayesini seveceksiniz. Bir hikayede iki çifti birden neden anlatmayayım ki diye düşündüm. Bunu yapan birçok bestseller yazarları var. Umarım keyifle okursunuz. Yorumlarınızı bekliyorum. Lütfen yorumlarınızı esirgemeyin...Bakalım Aslan ile Sırma'yı sevecek misiniz? Sırma yine zor bir karakterimiz..onu işlemek güzel olacak. Ben heyecanlıyım. (: Allah'a emanet olun efendim.
Bir dilek hakkım olsaydı eğer, seni tanımamayı dilerdim.
SIRMA
Hayatta beni çok az şey üzebilirdi. Kendi kendime bütün bunların listesini yapmamak için söz verdim. Çünkü siz bir listeye başladığınız zaman, ekleyecek maddeler çoğalır ve canınızı sıkardı. Ama içlerinden birini hatırlamak istediğimde sorun yoktu. Mesela hoşlandığım bir adam söz konusu olduğunda genellikle seçici davranmazdım. Hayatı umursamayı bırakalı çok oluyordu.
Ne evliliği ne de bir yuva kurmayı düşünüyordum. Erkekler konusunda ise kaşı gözü yerinde olan her erkekle flört edebilmek gibi bir özelliğim vardı. Onlarla cinsel yakınlıkta bulunmasam da bu bile başlı başına bir mahremiyetti.
Kısa saçlarım, açık saçık kıyafetlerim topluma bir mesaj gönderiyordu. Bir kadın olarak yapmamamızı beklenen ne varsa yapmak istiyordum. Barda kavga çıkarmak, delicesine flört etmek, adam dövmek, geberene kadar içmek, umursamaz davranmak, önüme gelenle yatmak ya da sırf vajinam var diye yapmamam gereken en büyük şeyi yapıp küfür etmek istiyordum.
Ediyordum da zaten. Biraz ağzı bozuk bir kadınım ben. Yetimhane köşelerinde büyüdüğünüz zaman bazen içine kapanık bir kız bazen de böyle benim gibi umursamaz birisi oluyorsunuz. Koruyucu ailem beni yetimhaneden aldığında on iki yaşında yaramaz bir kızdım. Durmuyordum. Sağa sola çatıyor, çocukları üzüyordum. Tıpkı bir erkek çocuk gibi saçlarımı kısacık kestiriyor ve kimseyi dinlemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vazgeçme Benden | TAMAMLANDI
RomanceOğuz ölen karısı Nisa'nın organlarını bağışladığı ailenin, kendisi ile ısrarla görüşmek istemesi karşısında nihayet pes eder ve onları evine davet eder. Yalnız tek bir şart koşmuştur; Karısının gözlerini ve kalbini taşıyan kızlarının gelmesini istem...