Bölüm 27 : Delirmiş Gibi..

36.2K 2.6K 70
                                    

Selamlar... geciktim ama maalesef böyle olacak.. Yorumlarınızı bekliyorum efendim, Driven dizisinin yeni videolarını yükledim bakmak isterseniz, diziden kesitler...çifti çok beğeniyorum. (: 

Havin, Oğuz gittikten sonra Rocky ile Duman'ın tasmalarını çıkardı ve birlikte yürüyüşe çıktılar. Hayvanlarının olduğu kadar kendisinin de temiz havaya ihtiyacı vardı ve hava soğuk olmasına rağmen gökyüzü Güneş ışıklarıyla parlıyordu. 

Evine yakın parka giderken Oğuz'u araba çarpan yerden mecburen geçmek zorunda kaldı. Zaten hemen evinin önünde gerçekleşmişti. Acı ile yüzünü buruşturdu. Parka geldiğinde hemen hemen parkın boş olduğunu gördü ve sevindi. Beresini kulaklarını kapatacak kadar indirdi ve Duman ile Rocky hevesle tasmalarından kurtulmak için Havin'i çekiştirmeye başladılar. Havin onların tasmalarını bıraktı ve onlar deli gibi coşmaya başladığında bir bankın üzerine oturdu. Çimlerin üzerine uzanmak daha iyi olurdu ama dün gece yağan yağmurdan sonra çimlerin ıslak olduğunu tahmin ediyordu.

Derin bir nefes alarak montunun cebinden iki tane kedi bisküvisi çıkardı. Rocky'e seslendi. 

Rocky başını kaldırıp kulaklarını dikti ve kuyruğunu sallayarak ona baktı. Havin bisküviyi havada sallamaya başladı. Şirin köpek sevinçle bir kahkaha attı ve sonra kendi etrafında bir tur atarak Havin'e doğru koşmaya başladı.

Duman ise onun bu kadar kolay kanmasından dolayı gözlerini devirir gibi kuyruğunu dönüp Havin'i tınlamaması genç kadını güldürdü. 

Keyfi bilirdi. Bisküviyi Rocky'e verdi. Köpek Havin'in elini yakaladı ve tam o sırada genç kadının telefonu çaldı. 

Telefonunu montunun cebinden çıkardı ve arayan kişinin Sırma olduğunu gördü. Hım. Arkadaşının ona hesap vermesi gerekiyordu. 

"Neredesin Havin?" 

"Sana da günaydın arkadaşım,"dedi iğneleyici bir ifade ile. "Parktayım. Neden?"

"Eve geldim de yoktun. Hemen geliyorum." Kıkırdadı. "Günaydın arkadaşım." 

Telefonu kapattı ve Havin iç çekerek montunun cebine geri koydu. Beş dakika sürmeden Sırma onu buldu. 

Havin'in yanına oturdu ve iç çekerek, "Bana kızgın mısın?" diye sordu. 

"Neden?"

Sırma ona yandan bir bakış attı. "Oğuz'un geleceğini sana söylemediğim için."

Havin bir an bile düşünmedi. "Evet. Aklıma soktuğun için teşekkürler." Bıkkınlıkla iç çekti. "Keşke bana haber verseydin Sırma."

"Verseydim ne yapacaktın?" Bankta ona doğru döndü ve bacaklarını altına alarak bağdaş kurup oturdu. 

"Oradan kaçardım. Ondan kaçardım. Gidebildiğim kadar uzağa."

Vazgeçme Benden | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin