Selamlar..umarım beğeneceğiniz bir bölüm olur. Vakit bulmakta zorlanıyorum o yüzden yazmakta da çok zorlandım diyebilirim. Yorumlarınızı da bekliyorum efendim.
Bu arada DUYURU kısmında bahsettiğim dizi Driven'ın yeni videolarını yükledim. Bakmak isterseniz eğer buyurun. İki tane video. Bu çifti çok ama çok sevdim... ❤ ❤❤❤❤❤❤
Ertesi gün Havin oldukça geç bir saatte uyandı. Evde misafiri, hatta ağrısı olan bir misafiri olmasına rağmen bu kadar tembellik ettiği için kendisine kızdı ama sonuçta gece çok geç bir saatte uykuya dalmıştı. Gözleri komidinin üzerinde duran masa saatine kaydı ve saatin dokuzu geçtiğini görünce yüzünü bir kez daha buruşturarak üzerinden yorganı attı.
Oğuz uyanmış mıydı? Yoksa hala uyuyor muydu? Banyoya girip sıcak suyun akmasını beklemeden elini yüzünü yıkadı, dişlerini fırçaladı ve havluyla kurulanıp yüzüne baktı. Biraz olsun uykusundan sıyrılmış görünüyordu.
Ama kalbi şimdiden hızlanmaya başlamıştı. Çünkü aşağıya inecek ve onu görecekti. Dün geceki öpüşmeleri aklına gelince vücudunu ateş bastı ve hava soğuk olmasına rağmen kendini eliyle yelpazeleme ihtiyacı hissetti.
Geceliğini çıkardı ve dün geceki yağmurun ardından daha da soğuk olan havada üşümemek için dolabından bir kazak ile kalın bir eşofman çıkarıp giydi. Saçlarını tepesinde topuz yaptı ve soğuktan kurumuş dudaklarına nemlendirici sürdü. Dudaklarını birbirine bastırdı ve nemlendiriciyi emdirdi.
Oğuz için güzel bir kahvaltı hazırlayacak ve onun ilaçlarını aldığından emin olacaktı. Çünkü onun kaza geçirmiş olmasından kendini sorumlu tutuyordu. Duman ile Rocky'nin yerlerinde olmadığını gördü ve onların Oğuz'u rahatsız etmemesini umarak odadan çıktı ve merdivenlerden inerken Oğuz'un uyuma ihtimaline karşı yavaşladı.
Salona baktığı anda onu göremedi. Yorganı, çarşafı ve yastığı düzgün bir şekilde istiflenmiş, kanepenin üzerine konmuştu. Aynı şekilde pijama takımları da orada katlanmıştı. Onu üzerinden nasıl çıkarmıştı?
İçine çöreklenen rahatsızlık verici sıkıntıyı görmezden geldi.
Gitmiş miydi? Ona haber vermede-
"Ah demek uyandın."
Genç kadın durduğu yerde zıplayarak arkasını döndü ve Oğuz'la karşı karşıya geldi. Genç adam son derece sabah insanı gibi görünüyordu ve gözleri uykusuzluktan şişmişti ama buna rağmen çok yakışıklıydı ve üstelik kahvaltı hazırlıyordu.
"Ne yapıyorsun?" diye sordu ona doğru ilerlerken.
Oğuz alçak sesle, "Günaydın."dedi ve elindeki domatesi doğramaya devam etti. "Menemen yapıyordum. Menemen sever misin?"
Bayılırdı. "Neden kendini yoruyorsun? Kazağı nasıl çıkardın?"
Oğuz omuz silkti. "Bir şekilde.. yaptım işte. Eee, menemen?"
Havin dalgın bir şekilde onu izliyordu. Başını sallayarak, "Menemen severim."dedi. "Ama ben yaparım. Sen otur lütfen."
"Ben iyiyim Havin. Toparlandım ve-"
"Daha dün akşam araba çarptı sana,"diye sertçe sözünü kesti Havin ve sinirle ofladı. "Sen hep böyle inatçı mısındır? Kendini yormaman, dinlenmen gerekiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vazgeçme Benden | TAMAMLANDI
RomanceOğuz ölen karısı Nisa'nın organlarını bağışladığı ailenin, kendisi ile ısrarla görüşmek istemesi karşısında nihayet pes eder ve onları evine davet eder. Yalnız tek bir şart koşmuştur; Karısının gözlerini ve kalbini taşıyan kızlarının gelmesini istem...