Червени очи

2.4K 165 13
                                    

-Луда ли си-виках шепнейки-ами ако те разпознаят,  вампири са ще се усетят,  че си човек.
-Няма нали си с мен,  просто си махни лещите и ще те помислят за вампир.
-Ако ги махна трябва да нося очила,  какво ще им кажа,  ами здравейте аз съм вампир и нося очила защото не виждам.
-Кажи,  че са за украса,  не е трудно да го измислиш. -докато говореше си махнах лещите и си сложих очилата.
-Мразя да съм без лещи,  всички ми виждат очите,  не ги харесвам особено. -докато се спорехме звънеца би и трябваше да влизаме.
-Кой е първия ни час?
-Биология,  но изучават само хората тук,  явно ще учим за себе си-засмяхме се и влязохме в час.
Влязохме в часа и изглежда,  че сме в един клас със седемте момчета,  учителят влезе,  понеже сме нови в класа се представихме и седнахме с Миа, изучавахме себе си в този урок учихме как се храним и колко сън ни е нужен.

~~~~~~след часа~~~~~
-Миа трябва да отидем до стола за да ядем-тя кимна и ние тръгнахме. В  стола имаше нормална храна,  с Миа си взехме и ядохме. - има допълнителни часове и е задължително да изберем поне един.  Има танци,  пеене и други за чудовища. Аз искам танци и пеене,  ти?
-С теб съм.
-Супер,  трябва да се запишем и следващия ни час е танци, така че ще се запишем.
-Супер-тръгнахме към залата
-Колко е голяма!
-Мда.
-Ще танцуваме,  ще дадем най-доброто от себе си.
-ще ги разбием-влязохме в съблекалните и се преоблякохме. Започнахме да танцуваме ,  двете с Миа знаехме песента и пеехме докато танцувахме.

Всички ни гледаха,  след това започнаха да танцуват и седемте момчета на песен,  която не знаехме. Бяха чудесни,  и гласовете им са като ангелски.
-Момчета имате много яка хореография и гласове-рекох им.

Jk: Благодаря-гледаше ме в очите докато го казваше,  мразя да се взират в тях затова и нося лещи за да не ги гледат. -вие сте новите Миа и Виктория нали?
-Да, а вие сте?

Куки: Аз съм Джеон Джънгкук,  това са Ким Намджун,  Ким Сокджин,  Мин Юнги, Джънг Хосок,  Парк Джимин и Ким Техюнг.
-Приятно ни е. -двете го казахме едновременно и се усмихнахме.

BTS:Vampire diaries pt. 1Donde viven las historias. Descúbrelo ahora