Невинност и доброта

947 92 1
                                    

Върнахме се в апартамента.
-Гладни ли сте? - попита Джин.
-Разбира се, че да-отвърна Ви.
-Е добре ще сготвя нещо - Джин си сложи розовата престилка и се запъти към кухнята.
Някой почука на вратата. Аз я отворих и видях, че е майка ми.
-Трябваше да ти кажа нещо, но ти си тръгна много бързо.
-Какво!? - рекох студено.
-Утре заминаваме.
-Защо толкова рано!?
-Скъпа дълго е за обяснение. Утре в 9:00 часа ще те чакаме пред гимназията. Преди да тръгнем аз и баща ти ще ти обясним всичко.
-Добре, а може ли Миа да дойде с нас? Нали има и училище там?
-Не.
-Моля те! Приятелки сме още от малки и сме отраснали заедно! Когато родителите й починаха...аз бях нейното семейство!
-Какво стана с приемните ти родители Виктория?
-Те....
-Кажи на майка си!
-Когато бях на 14 ме върнаха в дома за сираци... Миа беше до мен с всеки изминал ден заедно работехме и учихме и като събрахме пари се приместихме тук. - сълзите ми потекоха. Беше ме толкова срам пред момчетата сега.
-Замисляла ли си се някога, защо са те върнали?
-Да много пъти.
-Тогава когато те разбраха, че ти си вампир те върнаха в дома. И ги наричаш истински родители? - тя ме гледаше право в очите.
-Да!! Детството ми беше весело благодарение на тях! Никога няма да ги забравя!
-Но болката от факта, че не си тяхна дъщеря и, че са те оставили... Не те ли накара да пиеш от кръвта на хората или пък... Да ги убиваш?
-Разбира се, че не! Това е моята съдба и твябва да я приема. Никой не е виновен за болката, която ми беше причинена! А през тези трудни моменти Миа беше до мен!!
-Това е моята дъщеря! Добра и невинна! - каза тя и ме прегърна.
-Моля те... Искам да вземем Миа с нас...
-Тя е вампир?
-Да.
-Добре че го уредя.
Аз скокнах от щастие, а Миа беше объркана.
-Миа ще дойдеш ли с мен? - попитах я като я гледах надеждно.
Тя погледна към Джънкук после към Джимин с поглед, който казва, че скоро няма да им прости дори никога.
-Да! Няма какво да ме задържа тук! - каза трърдо тя

BTS:Vampire diaries pt. 1Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ