-Как си? - гушкаше ме силно отзад чак се задушавах.
-Зле.
-Защо?
-Защото ме докосваш! - отблъснах го от себе си.
-Сладурано! Няма да се разберем така!
-Още днес мисля да говоря с Ана за да ме оставиш намира веднъж завинаги! - казах му гневно и се качих в стаята при Вики за да се приготвяме за училище.
°°°°°°°°ГЛЕДНА ТОЧКА ВИКИ°°°°°°
Аз си играех на видео игри а Миа правеше нещо за закуска. Хоби мe прибави в групата на момчетата в чата.Hobi added Viki
and Mia
Hobi:Здравейте на всички.
Viki:Здравейте.
Hobi:Вики искаш ли да излезем след училище?
Viki:Добре.
Kookie:Ууууууууууу
V. Alien:Има игра тука...
Jin:Подхождате си!
Hobi:Джин още малко ще ни ожениш! Просто днес всички сте заети и няма с кой да излезна а с Вики сме приятели!
Chim:Оправдания...
Hobi:Ти например след училище като се прибереш ще танцуваш чак до три часът през нощта!
Viki:Да момчета няма нищо между нас.
Kookie:Ти ще кажеш.
Viki:Да аз ще кажа! Спри да се заяждаш!
Kookie:Иначе какво?
Viki:Ще кажа на всички какво направи с Миа.
V. Alien:🔞🔞🔞
Kookie:Кажи им тя ми е гадже и мога да си правя каквото искам с нея.
Viki:Джънкук ухапа Миа и тя вече е въмпир.
Seen by Viki, RM, V. Alien,
Kookie, Jin,Chim, Hobi, Suga,Mia-Вики защо им каза!? Нямаше нужда да правиш скандали.
-Знам не беше добра идея но изложих Джънкук пред всички. Нека си плати поне малко за стореното.
-Да така е.
Двете отидохме в класната стая а първи час беше математика.Двете седнахме на чина а Миа въздъхна.
-Какво има? - попитах.
-Ами другата седмица ще трябва да работим по хореографията по музика... Аз Джънкук и Джимин. Ужас.
-Да защо ни сложиха с по две момчета!? Аз пък ще бъда с Хоби и Техюнг.
-Ти си добре. Аз през цялото време ще трябва да разтървавам Джънкук от Джимин. Но мисля че знам как да оправя нещата.
-Как?
-Ще говоря с Ана.
-Не мислиш ли че е рисковано?
-А ето я! - каза Миа и тръгна към Ана.
KAMU SEDANG MEMBACA
BTS:Vampire diaries pt. 1
Fiksi RemajaВиктория и Миа се местят в Сеул, Южна Корея поради лични причини. Записват се в най-добрата гимназия в света, която е за чудовища. Но дали те са такива? Чети и разбери! 26.05-#1invampire 17.05-#2invampire 28.05-#3inJungkook 2018г.