CCG

1K 99 1
                                    

Бях доста притеснена. Момчетата казаха, на директора за случката, а днес исках да посетя мойте родители.
*****ГЛЕДНА ТОЧКА НЕУТРАЛ *****
На Миа й беше тъпо в момента си пишеше домашното по математика.
-Искаш ли да ти помогна? - приближи се до нея Джънкук, но видях острата реакция на Миа.
-Няма нужда справям се.
-Д-добре... - той се отдалечи от нея, защото знаеше, че вече е напразно да прави каквото и да е. Но въпреки това в главата му се въртяха начини и планове той отново да я направи своя.
Вики се допита до Рапмон и Джин къде по-точно се намират нейните родители, защото те са най-знаещите в групата. Те я опътиха да тръгне на изток от училището и там ще намери една пътека. Да тръгне по нея и би трябвало да стигне до една малка къща.
-Но защо малка къща? - попита ги Вики
-Те винаги са се криели от хората и от чудовищата. От известно време насам... - рече Джин
-Не й го казвай това е просто слух-прекъсна го РМ.
-Ще й го кажа, за да се пази повече. От известно време насам твойте родители, които са собственици на училището подозират хората.
-За какво? - попита Вики
-Хората постоянно ни наблюдават. Организация от хора на име CCG следи всяка една наша крачка и ако направим и една най-малка грешка с, която да застрашим света... Те ще ни избият до един.
-Но как е възможно?
-Те имат своя огромна лаборатория в, която създават всякакви оръжия срещу нас. Въпрос на време е да се покажат и да се опитат да заловят родителите ти и да изследват силите ни-обясни Джин
-За мен това не са просто слухове. Това е причината да се случват наистина странни неща в тази гимназия - огледа се наоколо РМ
-Това... Дали има нещо общо с проклятието ми? Да не искат да ме убият? - погледна ги Вики объркано...

BTS:Vampire diaries pt. 1Where stories live. Discover now