Ти си нищо за мен!!

985 89 6
                                    

Беше някъде 8:50 и с Миа бяхме пред училище. Аз се разплаках след като се сбогувах с момчетата, но на Миа не й пукаше особено.
-Добре ли си? - попитах я.
-Да, да...колкото по-бързо ги забравя толкова по-добре.
-Миа не мисли лошо за тях. Те са добри.
-Мхм.
Беше 8:59.Бодигарда пристигна и взе куфарите. Преди да се качим в лимозината в, която бяха мама и татко чухме бързи стъпки. Обърнахме се. Това беше Джънкук. Бяха потекли няколко сълзи по бузите му. Аз влезнах в колата като намигнах на Джънкук и наблюдавах движенията на Миа през черното стъкло. Той я хвана за раменете и я придърпа в нежна целувка. Миа отвърна. Двамата се целуваха жадно все едно не са се поглеждали с векове. Но в този момент Миа го избута от себе си.
-Миа моля те прости ми за всичко!
-Има ли някаква логична причина да ти простя!? Изобщо осъзнаваш ли глупостите, които направи!?
-Не съм виновен, че бях обладан нито за враждебното държание на Джимин!
-За това може би щях да ти простя...
-Ами тогава какво!?
-Вярно ли е... Вярно ли е, че си бил с Ана докато аз бях в болницата, защото ме беше намушкал!? Кажи ми истината ако наистина ме обичаш!!
-Аз....-той стоеше и мълчеше. Лицето на Джънкук придоби вид на виновност. Но защо Миа  не ми е казала за това!? Може би не ми е споделила, защото не е била напълно сигурна. Това обяснява поведението на Миа.
-Знаех си!
-Миа моля те нека обясня!!
-Ти си нищо за мен! - изкрещя му насреща тя и веднага се качи в лимозината като трясна вратата под носът му. Лимозината тръгна, а Джънкук не се отказа. Той тръгна да тича след нея...

Следващите две глави от @HobiandKooky  ♥️♥️♥️
Лека вечер 🌙🌠

BTS:Vampire diaries pt. 1Donde viven las historias. Descúbrelo ahora