~~~~ГЛЕДНА ТОЧКА НЕУТРАЛ ~~~~
Денят мина бързо и Вики и Миа се прибраха в 10:00 в стаите си. Вики започна веднага да спи като настрой алармата на телефона си. На Миа не й се спеше. Не спираше да мисли за Джънкук и за момента, когато тя го зяпаше и тогава погледа й се срещна с неговия. Не спря да мисли за усмивката, за заешките зъбки...
-Оффф стига!! - удари се по челото тя. Телефона й извибрира. Джимин й беше писал.ParkJimin:Здравей Миа...
Mia:Здрасти...
ParkJimin:Съжалявам знам, че ми се сърдиш, но не спрях да мисля за теб.
Mia:Ъм добре няма проблем. Но ми обещай, че ще спреш да се заяждаш с Джънкук. Искам да бъдете добри приятели както преди. Чуствам се виновна.
ParkJimin:При едно условие.
Mia:Добре... Ще направя всичко, за да си бъдем в нормални отношения.*или по-скоро ще направиш всичко за Джънкук... *-помисли си Джимин и извъртя очи.
*така ще ви изиграя и двамата, че Миа ще остане завинаги моя, а Джънкук ще бъде най-големия глупак на света *-помисли си Джимин и продължи да си пише с Миа.ParkJimin:Става ли да излезем утре? В 11:00 часа ще те чакам пред стаята ви с Вики.
Mia:Добре. Искам това да бъде напълно приятелска среща.*идеално! Джънкук винаги ме следи просто няма как да не разбере, че съм на среща с Джимин! Желанието ми да отмъстя на Джънкук ме накара да разбера, че чувствата ми към него са по-силни. Аз наистина го обичам. Но той трябва да осъзнае какви грешки е допуснал и колко страдах аз. А за Джимин... той не е за мен. Да проявявам се като егоист, че използвам чувствата на Джимин, за да мога да нараня егото на Джънкук, но... Никой никога няма да разбере колко болка съм изпитала досега!!! *-потекоха сълзи по лицето на Миа. Тя изключи телефона си и си направи нещо за ядене.
Ще има обрати~
BẠN ĐANG ĐỌC
BTS:Vampire diaries pt. 1
Teen FictionВиктория и Миа се местят в Сеул, Южна Корея поради лични причини. Записват се в най-добрата гимназия в света, която е за чудовища. Но дали те са такива? Чети и разбери! 26.05-#1invampire 17.05-#2invampire 28.05-#3inJungkook 2018г.