-Друго не ни остава. Нека тръгнем по следите-каза Миа и излезнаха навън.
-Следите скоро ще изчезнат - притесни се Джей Хоуп.
Джънкук хвана Миа за ръката като сплете пръстите им.
-Какво правиш? - погледна го тя.
-Ако нещо ти се случи.. Няма да си го простя. Бих те носил на ръце и гушкал, но ти няма да ми позволиш това.
-Не и пред момчетата! - рече Миа и го целуна. Тя го хвана по-здраво за ръката и се прилепи плътно до него. Следите ги доведоха до една стара каравана.-Късно вечер е... Освен, че ще пропуснем часове има и зловеща каравана насред пътя-каза Джин.
-Следите водят до караваната-рече Шуга
-Кой ще отвлича вампир в каравана близо до училище!? Това е безсмислено!! - каза РМ
-Нека влезем, пък може да се озовем в друг паралелен свят или на друга планета! - засмя се Ви и другите след него.
-Ако Вики е там вътре аз влизам! - каза смело Миа и Джей Хоуп я последва.Миа натисна смело дръжката на вратата и всички влезнаха след нея. Къде се озоваха?
Тук!:
Всички погледнаха към Ви объркано.
-Просто се шегувах!! - каза Ви
-Обувките ми се напълниха с пясък! - рече Джимин
-Хора... Имам лошо предчувствие да се връщаме... - рече Джин
-Кой ще отвлече момиче насред пустинята!? Изобщо как от една стара каравана се озовахме насред нищото!? ТОВА Е БЕЗМИСЛЕНО! - каза РМ
-Хора не се паникьосваите! Нищо няма да ни се случи ако сме заедно! - намеси се Хоби
-Да ако сме един екип няма да ни изядат зомбита нали!? - добави Миа
-Дано това, което каза да не се сбъдне като при Ви-настръхна Джимин.
-Добре Джимин и Джин останете при караваната и дръжте вратата отворена, защото... Ако се затвори може да останем тук завинаги... Ние с останалите ще разгледаме наоколо-каза Хосеок и тръгнаха.
След като повървяха малко видяха една голяма стара сграда.-Л-лаборатория? - Миа погледна огромната сграда.
-Това е лаборатория за изкуствен живот! - рече Куки и стисна още повече ръката на Миа.....
ESTÁS LEYENDO
BTS:Vampire diaries pt. 1
Novela JuvenilВиктория и Миа се местят в Сеул, Южна Корея поради лични причини. Записват се в най-добрата гимназия в света, която е за чудовища. Но дали те са такива? Чети и разбери! 26.05-#1invampire 17.05-#2invampire 28.05-#3inJungkook 2018г.