На сутринта
-Забога Миа как може все още да спиш!? Ставай!
-Чакай малко де...
-Няма да чакам! 6:20 сме ще закъснеем!Що за училище е това!? Да ходим само с униформи!? - крещях в ужас.
-Спри да крещиш ставам! - стана сънливо тя и бавно отиде към банята а аз се обличах.След това тичахме до гимназията като Миа падна и се преби няколко пъти. Е закъсняхме а готвачките ни натовариха със сумати работа-те бяха гномове. Понеже никога не сме виждали гномове Миа направи супер учудваща физиономия. Аз я побутнах и започнахме да готвим. Изведнъж се стреснах от присъствието на някакъв човек зад мен.
-Хех много лесно се стряскаш за въмпир! - засмя се Хоби и показа зъбите си.
-А-ами аз...
-Защо си си сложила лещи?
-Защото изглеждам зле с червените си очи.
-Напротив! Никога не съм виждал въмпир с толкова уникални очи! Толкова си красива и недей да ги криеш перфектни са!
-Благодаря! Как успяваш да си винаги толкова лачезарен? - докато говорех с пръст той бръкна в храната която бях направила и я вкуси.
-Ууудддииивииителлноо!! Толкова съм свикнал с гозбите на готвачките. Готвиш превъзходно!
-Уоу не съм свикнала да ми правят толкова много комплименти...
-Ти си толкова различна от всички останали! Чуствам го..
-Засрамваш ме Хоби.... Оф буркана с кисели краставички свърши. Ще дойдеш ли до килера с буркани с мен?
-Защо да не те е страх? - засмя се сладко той.-Не просто... Не иск
ам да съм сама а Миа изчезна някъде.
-Окей идвам.
Влезнахме вътре и започнахме да търсим буркан с кисели краставички.
-Пфф никъде ли няма краставички!? - ядосах се.
-Лесно се нервиш-отбеляза Хосеок
-Да това е част от странния ми характер-рекох а в този момент вратата зад нас се трясна. Хоби се опита да я отвори.
-Заключени сме!
-Мамка му!
-Ей Вики не е позволено да се псува в училище!-засмя се той
-Аха стига се хили а я отключи! - започнах да блъскам
-По леко. Ако я разбия ще ни накажат и двамата. По добре да изчакаме да ни отворят отколкото да ни накажат нали?
-Да прав си.
В този момент лампата изгасна.
-Изгоря крушката!
-Мамка му!
ESTÁS LEYENDO
BTS:Vampire diaries pt. 1
Novela JuvenilВиктория и Миа се местят в Сеул, Южна Корея поради лични причини. Записват се в най-добрата гимназия в света, която е за чудовища. Но дали те са такива? Чети и разбери! 26.05-#1invampire 17.05-#2invampire 28.05-#3inJungkook 2018г.