Преследвана

1.2K 105 6
                                    

-Ще разбереш колко много те обичам! - той се приближи към мен и  ме целуна нежно. Аз отвърнах а неговите устни бяха горещи и сочни.
-Много си сладка с червени бузи! Хайде да ядем! - рече той и седнахме. Двамата си говорехме и той показа своята мила страна.
-Харесвам те повече така Куки! - усмихнах се й го целунах по бузата. Двамата много се смяхме,а той беше толкова забавен.
~~~~~ГЛЕДНА ТОЧКА ВИКИ~~~~~~
Когато се прибрах Миа я нямаше.
-Искаш ли да остана с теб докато тя се върне? - рече Хоби.
-Окей.
Двамата седнахме на дивана а аз включих телевизора.
-Искаш ли да хапнем нещо? - предложих
-Да гладен съм.
Аз взех буркан с шоколад и нож. Оставих ги на масата. В този момент ножът се стрелна към мен а Хоби бързо ме гушна за да ме предпази. Той извика от болка. Ножът беше забит в рамото на Хоби и течеше обилно кръв. Аз започнах да плача и бях в шок. Бързо извиках лекарката и тя извади ножа, почисти раната и го превърза.Хоби лежеше на дивана. Нещата се случиха толкова бързо. Аз седнах до него а сълзите ми текоха. Той нежно ги избърса и се усмихна широко.
-Съжалявам Хоби! Аз съм виновна за всичко!
-Не плачи Вики!
-Как да не плача!? Някакво проклятие ме дебне и иска да ме убие а то наранява теб!!!
-Вики не се притеснявай! Ние въмпирите се възтановяваме бързо! Освен това раната не е голяма!
-Хоби...наистина си важен за мен... не искам да пострадаш.
-Спокойно обещавам че ще се пазя повече. Сега да говорим за друго става ли?
-Добре-рекох а той ме погали по косата.
>>>>>>ГЛЕДНА ТОЧКА МИА<<<<<<<
-Стана късно! Трябва да се връщам при Вики! - рекох
-Добре скъпа. Чао! - каза той и ме целуна. Аз отвърнах.
-Наистина много те харесвам така Куки! Чао!
-Чао! - помахахме си.
Докато вървях се натъкнах на Джимин на една поляна.
-Хей какво правиш? - отидох при него. В този момент той свали блузата си и очите ми се заковаха за яките му плочки.
-Амии... Тренирам на чист въздух! - усмихна се мило той.
-Ъъмии... Добре... Аз ще тръгвам! - бързо си тръгнах защото бях много червена и го зяпах.

00:00 часа през нощта
>>>>>>ГЛЕДНА ТОЧКА ВИКИ >>>>>>
С Миа гледахме страшен филм.Завърши много зловещо.
-Е хайде да лягаме! - рече Миа и отидохме по леглата си. Тя загаси лампата.
-Лека!
-Лека!

01:00 часа през нощта
Постоянно чувам някакви шумове. Все едно някой е тук. Завих се през глава от страх. Продължаваше да се чува шум все едно има някой който стой до нас. Дишането ми се учести. Дали не сънувам просто заради страшния филм? Така си мислех докато  някой не ме хвана за рамото....

BTS:Vampire diaries pt. 1Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang