Влюбена ли си??

1.6K 120 4
                                    

Миа ми разказа какво е станало,  както и аз
-как така чувстваш глад,  пък не си гладна и теб да те дразнят лещите, та ти не можеш без тях?!!!!
-да и аз това се чудя и внимавай за какво си мислиш
-защо?
-Хоби и Куки четат мислите,  за другите незнам.
-Вики,  странни неща стават с мен когато съм до Джимин или Джънгкук.
-Какви?!
-Не знам,  аз просто... Чувствам се различно. Не знам защо.
-Познато ми е
-Хм?
-Когато бях с Хоби и тогава започна всичко. Чувствах странен глад, лещите ме дразнеха много. Какво ни става?!!!
-И аз не знам,  но може да има някаква информация за вампири в библиотеката.
-Ама тя е огромна,  няма да успеем да намерим нищо сами.
-Искаш ли да извикам момчетата?
-Ще си търсим сами,  няма нужда.
-Те са вампири,  могат да знаят нещо повече все пак и учат тук и сигурно знаят кое къде се намира.
-добре,  ще ги извикаме,  но сега трябва да се върнем и да довършим храната.
-добре.
~~след 2 часа~~
-най-накрая-казаха в един глас момичетата.
-ще ме накарат да спра да харесвам готвенето
-знам, че няма да стане,  чуеш ли готвене ставаш маниак.
-хаха много смешно,  но те готвят странно. Слагат много гадни подправки,  добре че намерих хубавите неща и се надявам да им хареса. Сега да тръгваме към библиотеката ако не си гладна.
-първо гладна съм и второ нали щяхме да кажем на момчетата?
-какво да ни кажете?-попита Джимин
-ами Вики има проблем и се чувства странно и щяхме да ви питаме дали знаете нещо повече или да ни покажете книга,  в която е описано всичко.
-знаех си,  че ти има нещо-казаха Хоби и Куки в един глас. Куки хвана ръката на Миа и преплете пръстите им.
-какво ти е Вики? -попита Джин
-когато съм до някой определен човек,  чувствам глад,  а не съм гладна и лещите ме дразнят много,  а попринцип ме дразни ако съм без тях и при Миа е същото.
-или навлизате в някаква нова фаза,  или някой е влюбен
-внимавай какво говориш-казах ядосано-аз не съм влюбена в никой,  значи навлизам във някаква фаза.
-може да си влюбена и да не знаеш или да не си признаваш-каза Джин и го ударих по рамото.
-оххх... Ама защо удряш толкова силно?
-защото съм влюбена
Г. Т. Неутрал
Всички се засмяха и влязоха в библиотеката. Четоха много книги,  но нищо. Имаше книга,  която е за определени фамилии вампири и факти за тях.

BTS:Vampire diaries pt. 1Onde histórias criam vida. Descubra agora