~~~~ГЛЕДНА ТОЧКА НЕУТРАЛ ~~~~
Та той дали наистина се беше променил? Изглежда твърде подозрителен...
Джънкук заведе Миа в апартамента на момчетата в неговата стая и оставиха Ния и Джимин насаме. Те легнаха на леглото на Джънкук гушнати.
-Ъхх ще ме удушиш-измрънка Миа от подмишницата му.
-Съжалявам.... Толкова много те искам-той започна да целува вратът й, а ръката му се плъзна към интимните й части. Тя го бутна леко, но на него му беше достатъчно, за да разбере какво иска да му каже.
-По полека тигре! - засмя се Миа и го целуна.
-Отново... Съжалявам... Не мога да се сдържа...~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ГЛЕДНА ТОЧКА ВИКИ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Къде бях!? Огледах се. Мястото ми беше непознато. Онзи човек по-точно мъж, който беше облечен в черно и лицето му не се виждаше правеше някакви отвари. Всъщност като се замисля... Фигурата му ми беше позната. Ами да!! Това беше учителя по биология! Няма как да го сбъркам! Но какво общо има той с проклятието и с Хоби?
-Колко пъти ти повтарях едно и също нещо... Но ти наистина си влюбена в Хосеок.
-Кой си ти!?- повиших тон
-Много скоро ще разбереш - рече той и ми би инжекция във вратът. Аз се съпротивлявах но бях прикована с вериги в стената. Това беше упойка. Не можех да движа тялото си. Това беше края.---------------------------------------------------------
ГЛЕДНА ТОЧКА МИА
---------------------------------------------------------
Връщах се и звънях на Вики, но не вдигаше.Когато отворих вратата на стаята ни всичко беше в кръв. Огледах се нямаше никой, а прозореца беше счупен. Веднага се обадих на Джънкук като му казах всичко и добавих, че трябва да доведе всички момчета.××××××××××××××××××××××××××××××××
ГЛЕДНА ТОЧКА НЕУТРАЛ
××××××××××××××××××××××××××××××××
-Какво ще правим сега? -каза притеснено Хоби-До преди час бяхме заедно как така ще изчезне изведнъж!?
-Може би трябва да кажем на родителите й-рече Шуга
-Не... - отговори Миа
-Защо? - каза РМ
-Не трябва да ги притесняваме те се занимават с куп останали неща... Освен това..аз съм виновна, че я оставих сама.
-Аз също - обади се Хоби.
-Добре като няма да им казваме къде да я търсим?? - промълви Джимин.
-Има следи от кръв-посочи Ви през прозореца....
VOCÊ ESTÁ LENDO
BTS:Vampire diaries pt. 1
Ficção AdolescenteВиктория и Миа се местят в Сеул, Южна Корея поради лични причини. Записват се в най-добрата гимназия в света, която е за чудовища. Но дали те са такива? Чети и разбери! 26.05-#1invampire 17.05-#2invampire 28.05-#3inJungkook 2018г.