Аз веднага го избутах.
-Миа... Харесвам те! - погледна ме Джимин, стана и отиде до мен.
-И аз но.. - той ме прекъсна.
-Джънкук.
-Да.
-Ако искаш веднага ще говоря с него да те остави защото ме харесваш.
-Не..
-Значи имаш чуства към него така ли??
-Ами аз...
-Не го ли мразиш след като те ухапа?
-Джимин дай ми време. Много време.
-Няма да те притискам.
-Искам да прекарам време с теб. Разбира се Джънкук няма да знае той да си гледа работата ние ще излизаме скришно от него.
-Страхотно!
-Но ми обещай едно!
-Добре?
-Започваш да тренираш като нормален човек!
-Добре. Измислих хореографията ни. Искаш ли да ти я покажа?
-Ами Куки? Той знае ли за хореографията?
-Остави го тоя Куки. Ще ти я покажа а след това на него.
-Ъми добре...:::::::::::ГЛЕДНА ТОЧКА ВИКИ::::::::::
С Хоби много си говорехме. Имах чувството че се познаваме от години толкова ми беше хубаво с него.
-Ей искаш ли да отидем при учителката по магии?
-Окей.
Двамата се запътихме към кабинета й.
-Здравейте госпожо! - рекохме с Хоби в един глас.
-Здравейте деца! Какво има?
Тогава Хоби й показа талисмана си.
-Госпожо този талисман кара Вики да се чуства зле. Дадох й го да го види и изгори ръцете й. Съмнявам се че е омагьосан.
--------ГЛЕДНА ТОЧКА НЕУТРАЛ - - - - -
Госпожата го взе и го огледа. Хвана вълшебната си пръчка и набързо направи някаква отвара. Пусна медальона в нея. В този момент стъклената чашка в, която беше отварата се счупи а течността изгори бюрото. Тогава талисмана се издигна във въздуха като промени цвета си в червено.
С бясна скорост се насочи към Вики като куршум. Госпожата извика в ужас, а Хоби реагира бързо и я бутна и двамата паднаха на земята, а талисмана се заби в стената и остави изгарящи следи върху нея.
-Боже!!! Този талисман е прокълнат! Деца добре ли сте?
-Д-да-рече все още в шок Вики като се беше загледала в своя герой. Хоби стана от нея и й подаде ръка.
-Моя герой! Ако не беше ти този талисман можеше да отнеме живота ми!! - каза Вики и го целуна по бузата а Хоби се усмихна.
-Да Хосеок определено е герой но Вики това проклятие над талисмана не е случайно. То е от човек със много силни магически способности, който иска да ти навреди. Ще го задържа защото може да стане някакъв инцидент пак-рече госпожатаТези три глави бяха от мен а следващите три ще са от @HobiandKooky 😍😍😍❤️❤️❤️
Слушахте ли новия албум на bts?? 💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞
VOCÊ ESTÁ LENDO
BTS:Vampire diaries pt. 1
Ficção AdolescenteВиктория и Миа се местят в Сеул, Южна Корея поради лични причини. Записват се в най-добрата гимназия в света, която е за чудовища. Но дали те са такива? Чети и разбери! 26.05-#1invampire 17.05-#2invampire 28.05-#3inJungkook 2018г.