-Искаш да кажеш че искам да ти навредя? - рекох.
-Имам ти доверие Вики. Но има нещо което накара талисмана да направи това.
-Ето защо се чуствам зле винаги когато съм около теб. Заради талисмана. Ако искаш да стоя по далеч от теб ми кажи защото ме нараняваш така.
-Не Вики! Ние сме приятели как ще искам да стоиш далеч от мен? Трябва да отидем при госпожата по магии. Съгласна?
-Да но ако не може да развали магията?
-Няма да го нося.
-Но ти ми каза че е от баща ти.
-Не ми пука. Щом ти вреди ако трябва ще го метна през прозореца.
-Ами добре.
Двамата отидохме в парка а Хоби скъса талисмана от себе си и започна да рови дупка в земята с ръце. Що за особняк е той!?
-Щом си с мен значи и ти не си много наред с главата - погледна ме той а аз прехапах устна защото е чул мислите ми.
-Прав си. Миа ми е била единствената приятелка.
-Ами аз? - рече тъжно Хоби.
-Иии тиии! - прегърнах го.
-Но кажи ми защо ровиш в пръстта? - попитах го
-Ще заровя тук демонския талисман. Няма да позволя да те нарани.
-Щом така си преценил. - седнахме на една пейка и започнахме да си говорим.
¬¬¬¬¬¬ГЛЕДНА ТОЧКА МИА¬¬¬¬¬
Беше ми много скучно, а и си бях а написала и научила. Мислех си с кой да прекарам останалите няколко часа.
-Мхм... Джимин! - казах си като се усмихнах широко. Направо излезнах от квартирата и не се преоблякох защото забраняват със нормални дрехи в сградата. Когато бях пред вратата на Джимин почуках на нея. Нямаше отговор доста дълго време. Накрая натиснах дръжката. Видях Джимин припаднал. Веднага го качих на дивана и напръсках лицето му с вода.
-Ако не се събуди ще го заведа при докторката-рекох си.
-Д-добре съм-отвори бавно той очи.
-Преуморяваш се!! Защо танцуваш до толкова късно вечер!? Мислиш ли изобщо за себе си??
В този момент той ме хвана за ръката и ме дръпна в скута си като веднага слепи устните си с мойте и вкара езика си в тях.
STAI LEGGENDO
BTS:Vampire diaries pt. 1
Teen FictionВиктория и Миа се местят в Сеул, Южна Корея поради лични причини. Записват се в най-добрата гимназия в света, която е за чудовища. Но дали те са такива? Чети и разбери! 26.05-#1invampire 17.05-#2invampire 28.05-#3inJungkook 2018г.