Аз станах от него като погледа ми към него казваше:Ще те убия когато останем насаме!
Дойдоха Вики и Хоби и се смееха заедно.
-Станахте ли гаджета най-после? - пошегува се Джимин а Хоби го перна.
-Момчета така не разбрахте с нея сме просто ПРИЯТЕЛИ!!!
-Да, но трябва да ви кажа нещо.-каза Вики
-Че го обичаш? - засмя се Тае а аз му направих знак да мълчи.
-Не... Тази вечер имаше някой, някой който беше в стаята ни с Миа.
-Как така? Защо не ми каза по-рано?-казах
-Може да ти се е привидяло-добави Джин
-Не. И аз си мислех така, но някой ме хвана за рамото и ми каза да стоя далеч от Хоби. - обясних
-Кой? - попита Хоби
-Не знам, но съм сигурна че има нещо общо с талисмана. - рекох
-Имаме първи час при госпожата по магии ще я питаме - каза РМ
-Не мисля че тук вече тя ще може да ни помогне. Трябва да разберем сами кой я преследва. - рече Хоби
-Е да тръгваме, че закъсняваме-рекох
-Чакай, чакай! - рече изведнъж Джимин-Шуга още спи!Късно вечерта
Вики я беше много страх. Искаше постоянно да съм до нея.
-Ти си въмпир. Няма от какво да те е страх - прегърнах я.
-Страх ме е - рече тя.
-Нали Хосеок зарови талисмана? Спокойно! Искаш ли да отида до кухнята и да ти взема подсладена кръв?
-Има ли?
-Не знам, но за теб ще потърся.
-Благодаря-каза тя.
Аз излезнах и слизах надолу по стълбите. Настръхнах. Колко е студено в тази сграда когато е късно вечер. Някой беше зад мен. Скокнах и се стреснах но осъзнах, че това е Лина.(върколак)
-Здравей! - рекох
-Здрасти! Какво правиш будна толкова късно?
-Ами на Вики й се припи кръв...
-Аз помислих, че ще си набавиш прясна...
-Ъ не... Аз не убивам хора.
-Щом е така прибирай се. Навън е пълнолуние виреят всякакви чудовища. Може да те наранят щом не умееш да се защитаваш. Аз излизам. Чао.
-Чао. - продължих надолу към първия етаж. Влезнах в килера но нямаше сладка кръв. А думите на Лина не спряха да се въртят из главата ми. Не знам как да се защитавам!? Имало чудовища който толкова късно вечерта ще ми навредят? Реших да отида в огромното подземие на училището там има складирана много кръв и ще намеря за Вики. Знам, знам доста смело решение, но аз съм въмпир хах нищо няма да ми направят. Нали?
Слезнах долу. Пак настръхнах. Усетих как някой диша зад мен.
-Л-лина? - обърнах се,но не беше тя. Беше Джимин. Цялата му уста беше в кръв, дрехите също, а ръцете му.... в рани, драскотини и кръв. Зъбите му бяха показани а дрехите разкъсани.
ESTÁS LEYENDO
BTS:Vampire diaries pt. 1
Novela JuvenilВиктория и Миа се местят в Сеул, Южна Корея поради лични причини. Записват се в най-добрата гимназия в света, която е за чудовища. Но дали те са такива? Чети и разбери! 26.05-#1invampire 17.05-#2invampire 28.05-#3inJungkook 2018г.