„No tak dievča si v tej práci stále. Máš 24 ale chováš sa ako stará baba. Hermiona mala by si si nájsť chlapa. Ou,ou,ou keď sme pri tom jedného mám priamo na obzore. Vysoký, svalnatý, biele tričko, čierne rifle, tenisky, no teda tomu sa hovorí kus. Fajn, fajn už som ticho ale keby si ho videla, och dobre tak večer. Ahoj." Ginny Potterová zložila telefón svojej kamarátke a ďalej vyberala potraviny z regálov.
„Do riti." zanadávala si keď sa márne naťahovala na vysokú policu po detské plienky. Odrazu sa vedľa nej zjavila niečia ruka a jednoducho dotiahla na danú policu. Keď sa otočila aby sa poďakovala ostala len zízať s otvorenými ústami.„Nemáš za čo." povedal s miernym pobavením z jej prekvapenia.„Hej, ja, ďakujem." vykoktala napokon.„Gratulujem." Ginny chvíľu trvalo kým pochopila o čom hovorí a potom sa automaticky chytila za už 8 mesačné tehotenské bruško.„Vďaka. Prepáč ja som len trochu v šoku dlho sme sa nevideli. Naposledy na škole a to už je 6 rokov." ospravedlnila sa stále trochu koktavo.„Áno je to už doba. Vyzeráš dobre a máš aj prsteň. Nakoniec je z teba pani Potterová?" pýtal sa ale zdalo sa že odpoveď sám pozná. „Áno." prikývla súhlasne. „Rád som ťa videl Ginny. Maj sa." „Ehm, aj ja teba ahoj." vykoktala úplne zaskočená pani Potterová a hneď ako jej starý známy zmizol za rohom ponáhľala sa domov.
Hermiona
Hoci sa mi nijak zvlášť nechcelo, keďže som mala dosť vecí do práce, nakoniec som prijala Ginnyno pozvanie k nej a Harrymu na večeru. Už medzi dverami ma obaja silno vyobjímali a privítali. „Som rád že si prišla, stále len pracuješ Hermiona. Musíš si spraviť trochu času aj pre seba." pretočila som očami. Prečo mi to stále hovoria?„Harry som na dobrej ceste stať sa ministerkou mágie a okrem toho nič iné na práci nemám." vysvetľovala som už po neviem koľký krát.„Opováž sa mi aj ty povedať aby som si niekoho našla a prebodnem ťa vidličkou." dodala som rýchlo lebo mi bolo akosi jasné čo bude nasledovať. Harry sa len rozosmial a pokračoval v jedení.
„Musím vám niečo povedať!" vykríkla odrazu Ginny až sme obaja nadskočili.„Dnes som bola v muklovskom obchode nakúpiť ešte nejaké veci pred tými ako sa narodí malý James, plienky, utierky..."„Ginny mi chápeme." prerušil ju Harry skôr než nám stihla vymenovať celý jej nákupný zoznam.„No a vieš ten chlap o ktorom som ti hovorila do telefónu," pozrela na mňa a ani nečakala na odpoveď proste pokračovala, teda chcela ale Harry ju prerušil:„Aký chlap?" on nie je žiarlivý ale rád má vo veciach jasno.„Ja neviem teda potom som už zistila kto to je ale najprv som nevedela no proste stál ku mne chrbtom, bol mladý a dobre vyzeral a keďže som volala s Hermionou tak som si ho všimla," za tú poznámku som jej venovala vražedný pohľad,„Ale potom si zavesila a ja som sa ďalej venovala svojim veciam a šla som po plienky."„Nemôžeš už prejsť k veci?" opýtala som sa načo som čakala že ma niečim zapichne.„Teraz príde to najlepšie!" zase vykríkla.„Nemohla som na nich dotiahnuť tak sa vedľa mňa zrazu niekto objavil a podal mi ich. A to bol práve on!" div že nevyletela zo stoličky od vzrušenia.„A?" opýtali sme sa naraz nechápavo.„Viete kto to bol?!" pripomínala mi raketu ktorá ma každú chvíľu vybuchnúť.„Nie, lebo si nám to ešte nepovedala." pripomenul jej Harry.„Draco Malfoy!" skríkla.„Bol v Londýne? Hovorilo sa predsa že po škole odišiel do Ameriky." na Harryho poznámku som prikývla, aj ja som o tom totiž počula.„Neviem kde celé tie roky bol ale teraz je opäť tu a bol milý." po tomto už som vážne začala uvažovať či sa moja kamarátka niekde neudrela do hlavy.„Myslím to vážne. Pogratuloval mi že som tehotná, všimol si že mám obrúčku tak sa opýtal či som Potterová, potom povedal že dobre vyzerám a odišiel s tým že ma rád videl." neveriacky sme na seba potichu hľadeli až kým ticho neprerušil zvonček a tým sa na Malfoya zabudlo.
„Kto má ešte prísť?" opýtala som sa zaskočene.„Len Neville, Luna a Ron." priznala Ginny s červenými lícami. Veľmi dobre vedela že neznášam prekvapenia ani vo forme našich priateľov.„Hermiona."„Ahoj Ron." pozdravila som milo. Rozišli sme sa hneď po škole no ostali sme priateľmi tak ako to malo byť stále. Hoci občas je medzi nami isté napätie keď sa spomenie na túto časť našich životov no ani jeden z nás nemá chuť sa o tom nejak dlho baviť. Koniec koncov Ron posledný čas trávi opäť s Lawender a všetci z toho máme tentokrát dobrý pocit. Jasné, len ty Hermiona si stále sama ako blcha. Mám svoju prácu a to mi stačí. Jasné ale kto by nechcel občas stráviť noc v mužskej spoločnosti? Skvelé už sa hádam s vlastným podvedomím, naozaj úchvatné.
YOU ARE READING
Dramione
FanfictionDraco Malfoy po škole úplne zmizol. Vraj dokonca odišiel z Anglicka. No čo ak sa jedného dňa proste vráti? Aký vplyv to bude mať najmä na život Hermiony Grangerovej?