Hermiona
„Dopadne to dobre." ubezpečovala som Draca keď som mu ráno viazala kravatu. Netváril sa smutne ani naštvane a to bolo to najhoršie. Mal tú svoju ľadovú masku a nič nehovoril. Ozval sa zvonček a keď som otvorila prvý krát po dlhých rokoch som opäť uvidela Narcissu Malfoyovú.„Dobré ráno slečna Grangerová." usmiala sa milo. Ihneď som ju pozvala dnu.„Máte to tu veľmi pekné."„Ďakujem." povedala som slušne.
„Babka!" Ava vybehla z izby a hodila sa jej do náručia.„Ako sa má moja najobľúbenejšia vnučka?"„Som tvoja jediná vnučka!" smiala sa Ava.„Áno, bohužiaľ." uznala Narcissa a očkom pozrela na svojho syna ktorý pretočil očami.„Prídeme čo najskôr."„Dobre zlatko." dala mu letmý bozk na líce akoby bol ešte malý chlapec. Pousmiala som sa pretože keď to robí pani Weasleyová svojím synom tí sa idú zblázniť že už nie sú malý. Draco len objal svoju matku a dcéru a potichu sme odišli.
„Hermiona." prekvapene som sa otočila. Kráčal ku nám zadýchaný Harry s nejakým spisom v rukách.„Asi pred hodinou mi to poslala Daphne Zabiniová, našla to. Našli to všetko." povedal mi povzbudzujúco.„Malfoy." pozdravil slušne.„Potter." čakala som kedy to jeden z nich nevydrží a upustí nejakú vyrívačnú poznámku ale to sa nestalo.„Musím ísť Hermi, uvidíme sa v sieni." povedal rýchlo a zase odkráčal.
„Povieš mi už konečne čo si urobila?" opýtal sa ma Draco keď Harry zmizol za rohom.„Požiadala som Daphne aby našla záznamy z dňa kedy sa Ava narodila a zjavne sa to podarilo." zízal na mňa s otvorenou pusou.„To si naozaj...ale...prečo?" vykoktal zaskočene.„Kvôli Ava predsa...a tebe." povedala som pohotovo. Veď to bolo predsa jasné.„Viem prečo to urobila Daphne...ale ako si pre Merlina presvedčila Pottera?" musela som sa zasmiať nad tým jeho šokovaným výrazom.
„Je to môj najlepší kamarát. Proste mi veril že je to správne." keď som to povedala sama som si uvedomila ké mám šťastie že mám Harryho. Bez neho by sme mali pravdepodobne nulovú šancu.
„Slečna Greengrassová, prečo si myslíte že je neprijateľné aby pán Malfoy vychovával vašu spoločnú dcéru?" opýtal sa jej ako poslednú otázku sudca.„Vy by ste svoje dieťa nechali smrťožrútovi?" sedela som len pár metrov od Draca ktorý keby mohol zabil by ju pohľadom. S Ginny sme si vymenili zamračené pohľady, viem že ho nemá rada ale oproti tomu ako sa práve dívala na tú blonďatú mrchu to bolo nič.
„V poriadku, Wizengamot predvoláva Daphne Melisu Grengrassovú Zabiniovú." Daphne prešla okolo svojej sestry bez toho aby sa na ňu čo i len pozrela. Bola to vážená žena nakoľko bola mladá no jedna z najlepších liečiteliek v Anglicku.„Pani Zabin..."
„Nechajte si to. Jednoznačne nesúhlasím s tým čo si táto tu," ukázala na Astoriu,„Vymyslela. Moja, bohužiaľ sestra si chcela užívať, mať bohatého manžela, veľa významných kamarátok a aby sa celý svet točil okolo nej. Otehotnela a tým si zabezpečila dokonalý život Lady Malfoyovej ale keď Draca zavreli a hrozilo že ho odsúdia a ona by nedostala ani galeón keďže ešte nebola jeho žena odišla aby si našla niekoho iného a svoju sotva minútu narodenú dcéru opustila. Nevedela Draca 6 rokov nájsť ale teraz keď je tu chce to len využiť. Jej nejde o malú veď ani nevie ako sa volá. Chce len to aby jej Draco dával peniaze a vie že on je schopný dať jej všetko čo má len aby mal svoju dcéru pri sebe narozdiel od nej."
Keď Daphne skončila nikto sa neodvážil ani otvoriť ústa. Hovorila tak vážne a dotknuto že v tej chvíli mala väčší rešpekt ako celý Wizengamot.„Ďak- ďakujeme madam Zabiniová." vykoktal sudca.„Slečna Greengrassová, povedzte nám, ako sa volá vaša dcéra?" opýtal sa jej jeden z porotcov zvedavo. Astoria zbledla.„Ako som vám povedala zobral mi ju skôr než..."
„Slečna vaša dcéra sa narodila tri mesiace pred tým ako pána Malfoya pustili z Azkabanu...ako vám ju mohol teda zobrať? Vy ste sa jej vzdali v momente ako sa narodila dali ste ju najlepšej kamarátke pána Malfoya a jednoducho ste odišli z nemocnice dve hodiny po pôrode alebo chcete poprieť že toto je váš podpis a vy na kamerovom zázname nemocnice alebo toto snáď nie je liečiteľská nahrávka o priebehu a postupe liečiteľov a na konci nie je váš hlas ako hovoríte že ju nechcete? Myslím že by bolo vhodné aby všetci uverili pustiť to."
Postavil sa zrazu Harry a keď predniesol údaje ktoré sa Daphne podarilo nájsť všetci opäť stíchli.„Pán Potter uvedomujete si že prístup k týmto veciam je zakázaný a môže byť predložený jedine ak máte povolenie?" postavil sa Astoriin právnik.
„So všetkou úctou pane ja si môžem dávať povolenia aké chcem vzhľadom na to kto som a za druhé je mi úplne jedno čo je dovolené a čo nie, ide tu o budúcnosť malého dieťaťa ak ju dáte do nesprávnych rúk vy chcete byť potom ten kto bude vysvetľovať čo sa jej stalo a prečo k tomu muselo dôjsť?" rozľahol sa mierny šum medzi porotcami. Všimla som si ako sa Draco na tvári objavil menší úsmev a Astoriu išli roztrhnúť.„Chce ešte niekto vypovedať?" opýtal sa sudca ale bolo zjavné že už netreba nič dodávať.
YOU ARE READING
Dramione
FanfictionDraco Malfoy po škole úplne zmizol. Vraj dokonca odišiel z Anglicka. No čo ak sa jedného dňa proste vráti? Aký vplyv to bude mať najmä na život Hermiony Grangerovej?